Μετά το λανσάρισμα της υπηρεσίας της επιμελημένων προτάσεων-αγορών Zalon (Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon), η Zalandο λάνσαρε πρόσφατα την πλατφόρμα της «Style in Real Life». Σε αυτή παρουσιάζουν διάφορα μοντέλα της διπλανής πόρτας τα αγαπημένα τους στυλ μόδας.
Στους χρήστες αυτής δίνεται η δυνατότητα απόκτησης των outfits (το πλήκτρο της Zalando «Προσθήκη στο καλάθι αγορών» είναι ακόμα μη ενεργό).
Οι παραπάνω πρωτοβουλίες της Zalandο εντάσσονται στο πλαίσιο του στρατηγικού επαναπροσανατολισμού που επιχειρεί η ίδια στο επιχειρηματικό μοντέλο της, ήτοι να πωλήσει στο άμεσο μέλλον την Μόδα ως υπηρεσία «Fashiοn as a Service» (αρχείο PDF) και όχι ως προϊόν (βλέπε επίσης και την εφαρμογή Shop the Look).
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Zalando: Μέσω της σημερινής δημόσιας εγγραφή της θα αντλήσει τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ
- Zalando: Τα κυριότερα δεδομένα πριν τη δημόσια εγγραφή της
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2014 άγγιξαν τα 1,047 δισ. ευρώ
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2013 άγγιξαν τα 809 εκατ. ευρώ
- Zalando: Η Rocket Internet μεταβιβάζει τις μετοχές στην Kinnevik, ενώ ο Anders Holch Povlsen εμφανίζεται ως νέος επενδυτής
- Zalando: Η Kinnevik αύξησε σε 38% το ποσοστό συμμετοχής της
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 125% στα 1,15 δισ. ευρώ
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 471 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο 2012
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOSZalando: Δημοσίευση επίσημων στοιχείων
Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση