Etsy: Μια γυναικεία υπόθεση

Η Etsy, η οποία πραγματοποίησε τον Απρίλη την είσοδο της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, γνωστοποίησε πρόσφατα σε μια έρευνα της (αρχειο PDF) ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τη δομή της πλατφόρμας της. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, το 86% των αμερικανών εμπόρων είναι γυναικείου φύλου. Ενώ σχεδόν για κάθε τρίτο επιχειρηματία, η πλατφόρμα της Etsy αποτελεί την αποκλειστική πηγή εσόδων τους.

Etsy-2015 Η Etsy αποτελεί εξαιρετικό αντιπροσωπευτικό δείγμα του κοινωνικού εμπορίου (social commerce) αλλά και της ανάπτυξης της γυναικείας επιχειρηματικότητας (Female Commerce: Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου θα έχει γυναικεία απόχρωση) στην δημιουργική οικονομία.

Etsy_GMV_2005_2014

Οι καθαρές πωλήσεις αυτής, οι οποίες διακινούνται από τους περίπου 1,4 εκατ. ενεργούς πωλητές της, ανήλθαν για το 2014 στα 1,93 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση 43,11% σε σχέση με το 2013.

Η επιβίωση αυτής, όμως, θα εξαρτηθεί από το πως θα αντιδράσει η ίδια στην πρόσφατη είσοδο της Amazon στην αγορά των χειροποίητων αντικειμένων και αν αυτή θα καταφέρει να επανατοποθετηθεί στρατηγικά στην υψηλότερη θέση του διαγράμματος διαφοροποίησης.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:DIY-Commerce, e-commerce

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: