Η meh.cοm (meh: Ο ιδρυτής της Woot! επανέρχεται και πάλι με αυθεντικό Live Shopping), η οποία εστιάζει το ενδιαφέρον της μονάχα σε μια προσφορά την μέρα (One Product A Day) και η οποία αποτελεί ένα από τα πειράματα επιχειρηματικών μοντέλων της Mediocre Laboratories, γνωστοποίησε ότι στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 8 εκατ. δολαρίων. Αντίστοιχα η μητρική της εταιρεία Mediocre πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 26,8 εκατ. δολαρίων.
Η meh απαριθμεί 85.574 πελάτες, με ποσοστό μετατροπής (Conversion Rate) στο 1,6 τοις εκατό. Ενώ 88% των χρηστών επισκέπτονται απευθείας τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Περισσότερα στατιστικά στοιχεία μπορείτε να δείτε στο παρακάτω εικονογράφημα.
Το αυθεντικό επιχειρηματικό μοντέλο του Live Shopping, όπως περίτεχνα εφαρμόζει η meh, αποτελεί είδος προς εξαφάνιση καθώς οι ανταγωνιστές της (βλέπε woot.com, catchoftheday, steepandcheap και ibood.com) αλλοιώνουν ολοένα και περισσότερο την παραπάνω πρακτική πωλήσεων ήτοι προσφέρουν πολλαπλές προσφορές την μέρα.
Σχετικά άρθρα:
- Μeh: Ο ιδρυτής της Woot! επανέρχεται και πάλι με αυθεντικό Live Shopping
- Media-Saturn: Απέκτησε την πλειοψηφία των μετοχών της ολλανδικής iBOOD.com
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Έκρηξη στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: Business Models, e-commerce, Live Shopping
Απάντηση