Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου λιανεμπορίου (EHI), ο τζίρος των 100 κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων στη Γερμανία για το 2014 ανήλθε στα 21,6 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 10,00% σε σχέση με το 2013.
Στη λίστα της iBusiness με τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας για το 2014, η Amazon συνεχίζει να κατέχει τη δεσπόζουσα θέση στη γερμανική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου με πωλήσεις 6,57 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση στις πωλήσεις φυσικών αγαθών της τάξεως του 11,97% σε σχέση με το 2013. Την Amazon ακολουθεί η Otto με τζίρο περί τα 2 δισ. ευρώ, ενώ στη τρίτη θέση της κατάταξης ακολουθεί η Zalando με πωλήσεις 872,4 εκατ. ευρώ.
Την αφίσα της iBusiness με τη λίστα των 100 μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων της Γερμανίας, μπορείτε να τη κατεβάσετε δωρεάν εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ευρώπης το 2015
- Γερμανία: Στα 41,9 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2014
- Οι Γερμανοί προτιμούν για τις διαδικτυακές αγορές τους την έκδοση τιμολογίου
- Γερμανία: Στα 39,1 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2C για το 2013
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2012)
- Γερμανία: Στα 870 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές B2B για το 2012
- Γερμανία: Ρεκόρ πωλήσεων ύψους 27 δισ. ευρώ για το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Γερμανία: Τα 20 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Δεν υφίσταται μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς
- Παρουσίαση: Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Περιττό ή Αναγκαίο;
- Εξαγωγές 2.0: Μοχλός ανάπυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο