Μετά την Zalando (Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων) και ενώ η αμερικανική αγορά προβληματίζεται για το εάν η Amazon λανσάρει δικές της μάρκες ρούχων, αυτή έβγαλε ήδη στον αέρα δύο ιδιωτικές ετικέτες, την Lark & Ro (γυναικεία ενδύματα) και Scout + Ro (παιδικά ρούχα). Παράλληλα, έχουν καταχωρηθεί και άλλες μάρκες (via @jkrisch).
Η Amazon ανήκει ήδη στους δέκα μεγαλύτερους εμπόρους μόδας στην Ευρώπη, ενώ εάν λάβει κανείς υπόψη ότι αυτή πρόσφατα εγκαινίασε στο Λονδίνο το μεγαλύτερο φωτογραφικό στούντιο στην Ευρώπη, εύκολα γίνεται πλέον κατανοητό για το ποιες είναι οι φιλοδοξίες της.
Σχετικά άρθρα:
- Η αγοραστική διαδικασία των καταναλωτών μετατοπίζεται υπέρ της Amazοn – χαμένοι οι κατασκευαστές
- Amazon: Zappos, Shopbop και MyHabit δίνουν τέλος στην Endless
- Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση