Ποια ήταν τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του neoecommerce.gr για το 2015; Όπως ήταν αναμενόμενο, η Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου ήταν το πλέον πολυδιαβασμένο άρθρο της χρονιάς που φεύγει.
Επιπλέον, οι αναγνώστες του neoecommerce έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αναζήτηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι το άρθρο μου σχετικά με τα δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά (δημοσιεύτηκε τον Δεκέμβριο του 2011) ήταν το δεύτερο πιο πολυδιαβασμένο άρθρο της χρονιάς που μας πέρασε.
Από τα άρθρα τα οποία δημοσιεύτηκαν το 2015, τη δεύτερη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα είχε το άρθρο μου σχετικά με το ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και το άρθρο μου σχετικά με τα δέκα κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου. Επίσης, μεγάλη επισκεψιμότητα είχε και το άρθρο σχετικά με την εξαγορά της e-food.gr από την Delivery Hero, ο προβληματισμός μου για το που είναι οι έλληνες δημιουργοί του ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και το άρθρο μου σχετικά με τη Soylent.
Ευχαριστώ όλους τους αναγνώστες και τους συνεργάτες μου που αγκάλιασαν την μέχρι σήμερα προσπάθειά μου, τις προηγούμενες 365 μέρες, και ευελπιστώ ότι το 2016 θα είναι η αφετηρία για νέες πρωτοβουλίες και δράσεις και νέα τολμηρά (ριζοσπαστικά) καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα στην αγορά του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν.
Χρόνια σας Πολλά!
Με τις θερμότερες ευχές μου για ένα υγιές, δημιουργικό και ευτυχισμένο 2016!
Παρακάτω ακολουθούν οι αναρτήσεις με την υψηλότερη επισκεψιμότητα για το έτος 2015:
- Η Αφίσα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
- Η Chic by Choice ενοικιάζει πολυτελή φορέματα για διάφορες περιστάσεις
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
- eShoes: Η Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
- Τα δέκα κορυφαία ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου
- Taxibeat και η αναδιαμόρφωση του κλάδου των ταξί
- Οι δέκα πληγές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Σε αναπτυξιακή τροχιά η εμπορία έργων τέχνης μέσω διαδικτύου
- Paysafecard: Η μέση αξία του καλαθιού αγορών ενός χρήστη μας είναι περίπου 25 ευρώ
- Η Delivery Hero εξαγόρασε την e-food.gr και την Yemeksepeti
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Στρατηγικές δυναμικής διαφοροποίησης
- Blue Nile: Το κυρίαρχο ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης κοσμημάτων
- Πού είναι οι έλληνες δημιουργοί του ηλεκτρονικού εμπορίου;
- Soylent: Ποιες επιπτώσεις στο e-Fοοd και όχι μόνο θα είχε μια πιθανή επιλογή γευμάτων με κανονικά συστατικά ή και
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ευρώπης το 2015
Σχετικά άρθρα:
- Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2014
- Τα είκοσι δημοφιλέστερα άρθρα του 2013
- Τα πιο δημοφιλή θέματα του 2012:
Φεβ ¦ Μαρ ¦ Απρ¦ Μαϊ ¦ Ιουν¦ Ιουλ¦ Αυγ¦ Σεπτ ¦ Οκτ ¦ Νοεμβ ¦ Δεκ
Categories: e-commerce, TOP Θέματα
Απάντηση