Μετά την επιτυχημένη είσοδο της στο χρηματιστήριο του Παρισιού τον περασμένο Οκτώβριο, η γαλλική Showroomprive παρουσίασε χθες και εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) για το 2015. Ειδικότερα, τα καθαρά έσοδα της ανήλθαν στα 442,8 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας εντυπωσιακή αύξηση 27% σε σχέση με το 2014, ενώ το 2016 αυτά αναμένεται να αυξηθούν τουλάχιστον κατά 19% στα 525 εκατ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (85,45%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει τόσο η ίδια όσο και το κυρίαρχο Shopping Club της Ευρώπης, η επίσης γαλλική Vente-Privee.
Μέσω διαφόρων πρωτοβουλιών, η ShowroomPrive, μέτοχος της οποίας είναι μεταξύ άλλων και ο βασιλιάς των Shopping Clubs, η κινεζική VIPSHOP, αναπτύσσει νέα κίνητρα για την αύξηση της πιστότητας των πελατών της.
Η ShowroomPrive απαριθμεί 2,9 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 36,9 ευρώ περίπου, ενώ αυτοί δαπανούν ετησίως κατά μέσο όρο 151,1 ευρώ. Αυτή δραστηριοποιείται σε 167 χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα (Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα).
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Η Showroomprive ανακοίνωσε την είσοδο της στο Χρηματιστήριο
- Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- E-Commerce Forum 2020: H brandsGalaxy και η MelinaMay στο πάνελ Shopping Club
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση