Η Zalando, το κορυφαίο βάση τζίρου διαδικτυακό κατάστημα eFashion στην Ευρώπη ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2015. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, η Zalando συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία καθώς τα καθαρά έσοδα της γα το έτος 2015 ανήλθαν στα 2,96 δισ. δολάρια, εμφανίζοντας αύξηση 33,6% σε σχέση με το 2014. Αντίστοιχα, τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) αυξήθηκαν στα 107,5 εκατ. ευρώ από 83 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις αυτής στις υπόλοιπες -εκτός Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία – ευρωπαϊκές αγορές ανήλθαν στα 1,21 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 40,5% σε σχέση με πέρυσι. Οι ενεργοί πελάτες ανέρχονται στα 17,9 εκατ. (μία τουλάχιστον παραγγελία τους τελευταίους 12 μήνες). Κάθε ενεργός πελάτης της πραγματοποιεί κατά μέσο όρο 3,1 παραγγελίες, με μέσο όρο αξίας καλαθιού 67,8 ευρώ περίπου (μετά επιστροφών).
Στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση της εταιρικής χρήσεως 2015 (αρχείο PDF) τής Zalando υπάρχουν μερικές αποκαλυπτικές πληροφορίες για τους τέσσερις πυλώνες της στρατηγικής ανάπτυξης τής πλατφόρμας της.
Η Zalando έχει αναπτύξει όσο κανείς άλλος διαδικτυακός έμπορος διάφορες σημαντικές ιδέες και πρωτοβουλίες (Η Zalando και οι πρωτοβουλίες της στο κινητό επιχειρείν), στοχεύοντας στο άριστο μελλοντικό εμπόριο ειδών μόδας.
Πρόσφατα η Zalando γνωστοποίησε ότι θα λειτουργήσει το πρώτο της κέντρο logistics εκτός Γερμανίας (Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία) ενώ εξαγόρασε την Nugg.ad με στόχο την προώθηση των διαφημιστικών υπηρεσιών της.
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zalando μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Η Zalando αγοράζει την Nugg.ad με στόχο την προώθηση των διαφημιστικών υπηρεσιών της
- Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία
- Η Zalando και οι πρωτοβουλίες της στο κινητό επιχειρείν
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando λάνσαρε την πλατφόρμα της «Style in Real Life» με μοντέλα της διπλανής πόρτας
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Η Zalando προτίθεται να ταρακουνήσει και την διαφημιστική αγορά
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 26% το 2014 και εμφάνιση κερδών σε επίπεδο ομίλου
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Zalando: Μέσω της σημερινής δημόσιας εγγραφή της θα αντλήσει τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ
- Zalando: Τα κυριότερα δεδομένα πριν τη δημόσια εγγραφή της
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2014 άγγιξαν τα 1,047 δισ. ευρώ
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2013 άγγιξαν τα 809 εκατ. ευρώ
- Zalando: Η Rocket Internet μεταβιβάζει τις μετοχές στην Kinnevik, ενώ ο Anders Holch Povlsen εμφανίζεται ως νέος επενδυτής
- Zalando: Η Kinnevik αύξησε σε 38% το ποσοστό συμμετοχής της
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 125% στα 1,15 δισ. ευρώ
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 471 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο 2012
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 510 εκατ. ευρώ για το 2011
- Zalando: Δημοσίευση επίσημων στοιχείων
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση