Στα πλαίσια της στρατηγικής περαιτέρω ανάπτυξης της πλατφόρμας της, η Zalando προχώρησε στην εξαγορά (αρχείο PDF) της Tradebyte. Η παραπάνω εταιρεία είναι πάροχος ενδιάμεσου λογισμικού (middleware), μέσω του οποίου επιτυγχάνεται η ψηφιακή απεικόνιση των αποθεμάτων των συνεργατών της (κατασκευαστών – brands ή εμπόρων ειδών Fashion), με στόχο την επιτυχή διασύνδεση αυτών με τις κυρίαρχες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως της Amazon, της eBay και της Zalando, γεγονός που εξασφαλίζει την διεύρυνση του πελατολογίου των συνεργατών της.
Στα πλαίσια της ίδιας στρατηγικής, η Zalando απέκτησε τον περασμένο Μάιο μειοψηφικό πακέτο μετοχών της Anatwine, με στόχο τη διασύνδεση της πλατφόρμας της με τα Fashion Brands. Η Adidas είναι ο πρώτος πελάτης – συνεργάτης αυτής της νέας μορφής διάθεσης προϊόντων.
Επιπλέον, η ίδια μέσω της νέας υπηρεσία της Zalando Brand Solutions (αρχείο PDF) επιτρέπει στις επώνυμες μάρκες ένδυσης να στήσουν εύκολα τις δικές τους σελίδες-καταστήματα στην πλατφόρμα της. Αυτή τη στιγμή περίπου 100 συνεργάτες – Brands σε 15 χώρες λειτουργούν τα λεγόμενα Brand Shops, μέσω των οποίων και πωλούν τα προϊόντα τους στο δίκτυο της Zalando. Παράλληλα μέσω των στατιστικών της παραπάνω υπηρεσίας, αυτές κατανοούν καλύτερα το αγοραστικό κοινό τους.
Πέρα των παραπάνω, η Zalando αναπτύσσει πλήθος κινητών πλατφορμών όπως την Amaze και την Movmnt, ενώ προτίθεται να ταρακουνήσει, μέσω των διαφημιστικών υπηρεσιών της (Advertising Services αρχείο PDF) και της πλατφόρμας της Media, και την διαφημιστική αγορά. Στα πλαίσια μάλιστα της στρατηγικής περαιτέρω ενίσχυσης των διαφημιστικών υπηρεσιών της, η Zalando εξαγόρασε στα τέλη του 2015 την Nugg.ad.
Σχετικά άρθρα:
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 33,6% στα 2,96 δισ. ευρώ
- Η Zalando αγοράζει την Nugg.ad με στόχο την προώθηση των διαφημιστικών υπηρεσιών της
- Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία
- Η Zalando και οι πρωτοβουλίες της στο κινητό επιχειρείν
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando λάνσαρε την πλατφόρμα της «Style in Real Life» με μοντέλα της διπλανής πόρτας
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Η Zalando προτίθεται να ταρακουνήσει και την διαφημιστική αγορά
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση