Η πρωτοπόρος του επιχειρηματικού μοντέλου των Live Shopping Clubs (Flash Sales), η γαλλική Vente-Privee, απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ανταγωνίστριας δανέζικης ιστοσελίδας flash sales „Designers & Friends“. Μέσω της παραπάνω εξαγοράς, η Vente-Privee αποκτά πρόσβαση στις σκανδιναβικές χώρες.
Θυμίζω ότι πρόσφατα η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com, την ισπανική Privalia, καθώς και το 51% της ελβετικής eboutic.
Σημειώνω ότι η βελγική Vente-Exclusive έχει αναλάβει την ανάπτυξη των εργασιών της Vente-Privee στις σκανδιναβικές χώρες.
Μέσω των παραπάνω εξαγορών, η Vente-Privee οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!
Σχετικά άρθρα:
- Τη Privalia και την eboutic.ch απέκτησε η Vente-Privee – Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 3 δισ. ευρώ!
- Η Vente-Privee θέλει να αποκτήσει την ισπανική Privalia
- Η Vente-Privee απέκτησε την πλειοψηφία της βελγικής Vente-Exclusive.com
- Vente-Privee: Χαμηλότερες των εκτιμήσεων οι πωλήσεις της για το 2014
- Vente-Privee: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της στον τομέα διασκέδασης μέσω εξαγοράς της Weezevent
- Η Vente-Privee διακόπτει πρόωρα τη συνεργασία της με την American Express
- Vente-Privee: KOOROO – η νέα υπηρεσία της για την προώθηση νέων προϊόντων
- Vente-Privee: Το Conversion Rate ανέρχεται στο 6,5%
- Η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος
- Vente-Privee: Στοχεύει σε πωλήσεις 1,84 δισ. ευρώ για το 2014
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,6 δισ. ευρώ για το 2013
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,3 δισ. ευρώ για το 2012
- Vente Privee: Πωλήσεις 1,1 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 11%
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Internationalization, Live Shopping, Shopping Clubs
Απάντηση