Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του γερμανικού ινστιτούτου λιανεμπορίου (EHI), ο τζίρος των 100 κορυφαίων διαδικτυακών καταστημάτων στη Γερμανία για το 2015 ανήλθε στα 24,4 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 13,00% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Στη λίστα της iBusiness με τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας για το 2015, η Amazon συνεχίζει να κατέχει τη δεσπόζουσα θέση στη γερμανική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου με πωλήσεις 7,79 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση στις πωλήσεις φυσικών αγαθών της τάξεως του 15,61% σε σχέση με το 2014. Την Amazon ακολουθεί η Otto με τζίρο τα 2,3 δισ. ευρώ, ενώ στη τρίτη θέση της κατάταξης ακολουθεί η Zalando με πωλήσεις 1,03 δισ. ευρώ.

Photo Credit: One Way Stock via Compfight cc
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στην πρώτη 20αδα της σχετικής λίστας περιλαμβάνονται το online φαρμακείο της DocMorris (14η θέση), το ηλεκτρονικό κατάστημα παιδικών παιχνιδιών της MyToys (15η θέση) καθώς και το εξειδικευμένο κατάστημα μουσικών οργάνων της Thomann (16η θέση). Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι με την Brands4friends (43η θέση), την Limango (46η θέση), την Vente-Privee (53η θέση) και την Zalando Lounge (66η θέση) εκπροσωπούνται 4 Shopping Clubs στη λίστα των κορυφαίων 100 ηλεκτρονικών καταστημάτων. Όσον αφορά το eFood, η Hello Fresh κατάφερε να μπει στην 63η θέση κατάταξης της εν λόγω λίστας.
Την αφίσα της iBusiness με τη λίστα των 100 μεγαλυτέρων διαδικτυακών καταστημάτων της Γερμανίας, μπορείτε να τη κατεβάσετε δωρεάν εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά
- Η Amazon έχει στη Γερμανία 44 εκατ. πελάτες εκ των οποίων 17 εκατ. Prime μέλη
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Ευρώπης το 2015
- iBusiness: Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας το 2014
- Γερμανία: Στα 41,9 δισ. ευρώ οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2014
Categories: e-commerce, Internationalization, Studies
Απάντηση