Η αγγλική ASOS δημοσίευσε χθες τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2015/2016. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 1,4 δισ. στερλίνες (περίπου 1,61 δισ. ευρώ) παρουσιάζοντας αύξηση 26% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2014/2015, ενώ στοχεύει σε πωλήσεις 1,7 δισ. στερλίνες για το 2017.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το 51% των παραγγελιών πραγματοποιήθηκε μέσω κινητών εφαρμογών (mobile app).
Μετά την αποχώρησή της από την κινεζική αγορά (Exit from Chinese online store costs Asos £10m), αυτή θέλει να ισχυροποιήσει την παρουσία της τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην αγορά των ΗΠΑ.
Ενώ αναπτύσσει ολοένα και περισσότερο καινοτόμες ταχυμεταφορικές υπηρεσίες, με στόχο την διευκόλυνση και άνεση των πελατών της.
Η ASOS ανήκει στο Club των τεσσάρων κορυφαίων εταιρειών στον κλάδο του eFashion (Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη), ενώ αυτή επικεντρώνεται σε νέους κάτω των 30 ετών.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο τα πεπραγμένα της ASOS για τη χρονιά που διανύουμε.
Την πλήρη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ASOS μπορείτε να δείτε εδώ (PDF).
Σχετικά άρθρα:
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 18% για την οικονομική χρήση 2014/2015 στα 1,57 δισ. ευρώ
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 27% για την οικονομική χρήση 2013/2014 στα 1,23 δισ. ευρώ
- ASOS: Πωλήσεις 902 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2012/2013
- Η ASOS τεστάρει δοκιμαστήρια σε φυσικά σημεία παράδοσης δεμάτων
- ASOS: Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών μέσω της υπηρεσίας Google Helpouts
- H Amazon φλερτάρει με την Asos
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση