Η Zalando, το κορυφαίο βάση τζίρου διαδικτυακό κατάστημα eFashion στην Ευρώπη (Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη) ανακοίνωσε τα προσωρινά οικονομικά αποτελέσματα για το 2016. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, η Zalando συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία καθώς τα καθαρά έσοδα της γα το έτος 2016 ανήλθαν στα 3,6 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 23% σε σχέση με το 2015. Αντίστοιχα, τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) διπλασιάστηκαν στα 202-225 εκατ. ευρώ από 107,5 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος.
Μετά την Ιταλία (Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία), τη Γαλλία και την Πολωνία (Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics), η Zalando θα λειτουργήσει ένα νέο κέντρο logistics και στη Σουηδία.
Εάν η ανάπτυξη της Zalando συνεχιστεί με τους ίδιους ρυθμούς, αυτή εκτιμάται ότι σε περίπου δέκα χρόνια θα πραγματοποιεί τζίρο της τάξεως των 20 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Με ποιον τρόπο εκμεταλλεύεται η Zalando τα φυσικά καταστήματα ρούχων
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη
- Η Zalando επεκτείνει το ευρωπαϊκό δίκτυό της logistics
- Την υπηρεσία «Fulfilment by Zalando», εξήγγειλε η Zalando
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση