Η Liberty Interactive, η μητρική εταιρεία της QVC, ανακοίνωσε σήμερα, μεταξύ άλλων, και τα οικονομικά αποτελέσματα της Zulily, του Shopping Club που προσφέρει προϊόντα για μαμάδες, παιδιά και βρέφη και που η ίδια εξαγόρασε το καλοκαίρι του 2015 (Η Zulily εξαγοράστηκε από την QVC έναντι 2,4 δισ. δολαρίων). Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, οι πωλήσεις της για το 2016 ανήλθαν στα 1,54 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 14% σε σχέση με το 2015, ενώ οι λειτουργικές ζημίες διαμορφώθηκαν στα 152 εκατ. δολάρια έναντι 78 εκατ.δολάρια το 2015.
Υπενθυμίζω ότι η Zulily ήταν το πρώτο Shopping Club που μπήκε στο Χρηματιστήριο (Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs). Σύμφωνα με την ίδια, το 66% του τζίρου της προήρθε μέσω των κινητών συσκευών, ενώ λειτουργεί 4 κέντρα fulfillment.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Zulily είναι μια από τις τρεις εταιρείες Shopping Clubs (Vipshop, Vente-Privee, Zulily) που βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zulily εξαγοράστηκε από την QVC έναντι 2,4 δισ. δολαρίων
- Zulily: Αύξηση πωλήσεων 72% το 2014 στα 1,2 δισ. δολάρια
- Zulily: Αύξηση 110% των πωλήσεων στα 695,7 εκατ. δολάρια
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Zulily: Το πρώτο Shopping Club που μπαίνει στο Χρηματιστήριο
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
- Η MikMak.TV θέλει να γίνει το «κινητό» κανάλι Teleshopping των Millennials
- Teleshopping: Μοχλός ανάπτυξης των τηλεπωλήσεων το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Couch Commerce: Επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο από τον «καναπέ»
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση