Zulily: Αύξηση πωλήσεων 14% στα 1,54 δισ. δολάρια

Η Liberty Interactive, η μητρική εταιρεία της QVC, ανακοίνωσε σήμερα, μεταξύ άλλων, και τα οικονομικά αποτελέσματα της Zulily, του Shopping Club που προσφέρει προϊόντα για μαμάδες, παιδιά και βρέφη και που η ίδια εξαγόρασε το καλοκαίρι του 2015 (Η Zulily εξαγοράστηκε από την QVC έναντι 2,4 δισ. δολαρίων). Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, οι πωλήσεις της για το 2016 ανήλθαν στα 1,54 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 14% σε σχέση με το 2015, ενώ οι λειτουργικές ζημίες διαμορφώθηκαν στα 152 εκατ. δολάρια έναντι 78 εκατ.δολάρια το 2015.

zulily_sales-2011_2016

Υπενθυμίζω ότι η Zulily ήταν το πρώτο Shopping Club που μπήκε στο Χρηματιστήριο (Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs). Σύμφωνα με την ίδια, το 66% του τζίρου της προήρθε μέσω των κινητών συσκευών, ενώ λειτουργεί 4 κέντρα fulfillment.

zulily_expanded-brandsΑξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Zulily είναι μια από τις τρεις εταιρείες Shopping Clubs (Vipshop, Vente-Privee, Zulily) που βρίσκονται στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων ηλεκτρονικών καταστημάτων του κόσμου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: