Parfumdreams: Αύξηση τζίρου 31% στα 72 εκατ. ευρώ για το 2016

Μετά τη Douglas (Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24,3% στα 325 εκατ. ευρώ) και η δεύτερη στη θέση κατάταξης βάσει τζίρου στη γερμανική αγορά καλλυντικών, η Parfumdreams.de ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) για το έτος 2016. Σύμφωνα με αυτά, ο τζίρος της για το έτος 2016 ανήλθε στα 72 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 31% σε σχέση με την προηγούμενη  χρονιά.

Η Parfumdreams απαριθμεί περίπου 2 εκατ. πελάτες, ενώ πέρυσι το φθινόπωρο αυτή λάνσαρε και τη δική της Ιδιωτική Ετικέτα ονόματι Glamfum. Η παραπάνω εταιρεία λειτουργεί και 25 καταστήματα με την επωνυμία Akzente, ενώ διακινεί πάνω από 37.000 κωδικούς προϊόντων από 500 επώνυμες μάρκες.

Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει (Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς) τους κυριότερους διαδικτυακούς παίκτες στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: