Echo Look: Η Alexa της Amazon αποκτά μάτια και σας δίνει στιλιστικές συμβουλές

Alexa Alexaki μου, είμαι η πιο όμορφη στο δωμάτιο; Η Amazon εμπλούτισε την έξυπνη συσκευή της Echo και με μια κάμερα που καταγράφει εικόνες selfie και σας δίνει στιλιστικές συμβουλές.

Η νέα προσωπική συσκευή ονόματι Echo Look μέσω των αλγορίθμων της, Alexa, αλλά και ειδικών της μόδας βοηθά τον χρήστη να επιλέξει τι να φορέσει αλλά και να δημιουργήσει το προσωπικό του LookBook.

Για μερικούς το Echo είναι μια συσκευή αγορών, ενώ για άλλους ο εξυπνότερος και μεγαλύτερος συλλέκτης προσωπικών δεδομένων του κόσμου, καθώς οι αλγόριθμοι μπορούν να αναγνωρίσουν και τη διάθεση των χρηστών, ενώ έχει και τεράστια προοπτική ως εργαλείο ανάπτυξης κοινωνικών δικτύων μόδας (φανταστείτε ένα είδος Twitch για τους φασιονίστες).

Είναι κατανοητό ότι το σύστημα της Echo/Alexa θα αρχίζει σιγά σιγά μέσω της τεχνητής νοημοσύνης και τη χρήση της μηχανικής μάθησης να κατανοεί τι ρούχα φοράτε, ποια ρούχα σας αρέσουν μια δεδομένη στιγμή και ποια στο μέλλον. Οπότε δεν είναι ουτοπία ο παρακάτω διάλογος της Alexa με έναν χρήστη:

„Καλημέρα Ελένη, σήμερα το πρωί έχεις μια συνάντηση με τον διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας A σου ετοίμασα κάποιες στιλιστικές προτάσεις μου, τις οποίες μπορείς να δεις στο προσωπικό σου LookBook. Επίσης, το βράδυ θα βγεις για φαγητό με τον φίλο σου τον Μάκη και σου πρόσθεσα και κάποια αξεσουάρ για την έξοδό σου. Ποια είναι η γνώμη σου;“

Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, το διαδίκτυο εγκαταλείπει το frontend και στη θέση του χρησιμοποιούνται οι εφαρμογές (Apps), τα Πράγματα (Things) και η Φωνή (Voice).

Η Amazon, λοιπόν, σκοπεύει να δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα-οικοσύστημα, φωνητικού επιχειρείν, που εφόσον στεφθεί με επιτυχία θα αποκτήσει μια ξεχωριστή και ιδιαίτερη σχέση με τους πελάτες της.

Θυμίζω ότι η Amazon έχει λανσάρει δικές της μάρκες ρούχων, ενώ στις Η.Π.Α. είναι ο κορυφαίος έμπορος ειδών ένδυσης (Millennials buy more clothes on Amazon than any other website) για τους Millennials.

Όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη της, η Amazon ανακοίνωσε σήμερα ότι οι πωλήσεις της του Α´ τριμήνου του 2017 ανήλθαν στα 37,71 δισ. δολάρια από 29,1 δισ. δολάρια πέρυσι, ενώ παρουσίασε κερδοφορία για 8ο συνεχόμενο τρίμηνο στα 724 εκατ. δολάρια.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Curated Shopping, E-Beauty, e-commerce, E-Fashion, Innovation, IoT, Smart Devices, Trends

Ετικέτες: , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: