Πλαίσιο: Πολυκαναλικές πωλήσεις 283 εκατ. ευρώ για το 2016

Το Πλαίσιο παρουσίασε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2106 (αρχείο PDF). Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου το 2016 ανήλθε σε 283 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση που έφθασε το 4,0% έναντι του 2015, ενώ το περιθώριο EBITDA σε ετήσια βάση διαμορφώθηκε στο 3,58% από 4,56% το 2015.  Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι και στην οικονομική έκθεση (αρχείο PDF) του 2016 δεν γίνεται καμία αναφορά για το ύψος των διαδικτυακών πωλήσεων (το έτος 2013, οι διαδικτυακές πωλήσεις της αντιπροσώπευαν το 6% των συνολικών πωλήσεων).

Σε σχέση με τους τομείς δραστηριότητας του Ομίλου, οι περισσότερες πωλήσεις πραγματοποιούνται από τον τομέα των ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών εφαρμογών με ποσοστό 49,4%. Ακολουθούν τα είδη γραφείου που καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση με ποσοστό 33,4% ενώ οι πωλήσεις από προϊόντα τηλεφωνίας καταλαμβάνουν τη τρίτη θέση με ποσοστό 16,7% στις συνολικές πωλήσεις του Ομίλου.

Στο πλαίσιο της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εισηγμένης εταιρείας, η διοίκηση της Πλαίσιο δήλωσε ότι είναι ανοικτή («Ετοιμo για όλα» δηλώνει το Πλαίσιο) τόσο στην εκμετάλλευση πιθανής επενδυτικής ευκαιρίας, όσο και στη συμμετοχή στρατηγικού εταίρου στο μετοχικό της σχήμα, ενώ αυτή πιστεύει στο omnichannel, αλλά με διαφορετική ισορροπία μεταξύ των καναλιών και κύρια ειδοποιό διαφορά τη γνώση για τις προτιμήσεις και τις συνήθειες του πελάτη.

Όπως είχα επεξηγήσει στο παρελθόν, δεδομένου της καθίζησης της εσωτερικής αγοράς, αλλά και τον πλήρη μετασχηματισμό της αγοράς λιανεμπορίου, θα ανέμενε κανείς το κλείσιμο μερικών καταστημάτων.

Σοφότερο, βεβαία, θα ήταν η εταιρεία να δημιουργούσε νέες ροές εσόδων (Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;) είτε διαμέσου εκμετάλλευσης της δικής του τεχνογνωσίας-τεχνολογίας, είτε διαμέσου σύναψης στρατηγικών συνεργασιών και επενδύσεων σε αξιόλογες επιχειρήσεις και επιχειρηματικά μοντέλα του μέλλοντος (βλέπε αντίστοιχα τη στρατηγική της Amazon, της Enjoy και της Media-Saturn).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Multichannel Commerce

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: