Η Amazon σταματά τη ζωντανή εκπομπή τηλεπωλήσεων Style Code

Μέσα σε μόλις 15 μήνες λειτουργίας, η Amazon σταματά τη ζωντανή 30λεπτη διαδικτυακή εκπομπή τηλεπωλήσεων ονόματι Style Code. Σε αυτήν, τρεις παρουσιαστές έδιναν καθημερινά στις 7 μ.μ. (ώρα Ελλάδος) συμβουλές για το στυλ ενώ παράλληλα παρουσίαζαν και τις τάσεις της μόδας. Τα προβεβλημένα προϊόντα εμφανίζονταν κάτω από το βίντεο μαζί με το αντίστοιχο link της Amazon για την άμεση αγορά τους.

H συγκεκριμένη εκπομπή τηλεπωλήσεων της Amazon ήταν προσιτή μονάχα μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών και όχι μέσω κινητών συσκευών. Βέβαια, θα ανέμενε κανείς, την αξιοποίηση του παραπάνω περιεχομένου πρωτίστως μέσω της νέας «Mobile First – κινητής διάστασής του», καθώς το www γίνεται ολοένα και λιγότερο σημαντικό ενώ στον αντίποδα το έξυπνο κινητό τηλέφωνο είναι το «νέο επίκεντρο του κόσμου» αλλά και την αξιοποίησή του μέσω της streaming πλατφόρμας της Amazon, το Fire TV. Άλλωστε, κανένα (νεανικό) κοινό δε κάθεται στον υπολογιστή για να παρακολουθήσει τέτοιου είδους παραδοσιακής μορφής εκπομπές τηλεπωλήσεων.

Το ερώτημα που τίθεται ευλόγως είναι για ποιο λόγο, λοιπόν, η Amazon μπήκε στη διαδικασία να λανσάρει το παραπάνω πρόγραμμα για επιτραπέζιους υπολογιστές, όταν ήδη πάνω από το 50% των online αγοραστών στις Η.Π.Α. χρησιμοποιεί την mobile εφαρμογή της;

Στον αντίποδα, το τι μας περιμένει στο κινητό επιχειρείν, μας το δείχνει η κινεζική αγορά. Σε αυτήν, τα παραδοσιακά ηλεκτρονικά καταστήματα δεν παίζουν κανένα ρόλο, ενώ τον ρόλο των πωλητών έχουν αναλάβει οι influencer, οι λεγόμενοι Wang Hong (ελληνιστί, οι διάσημοι του ίντερνετ) και οι οποίοι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δοκιμάσουν, να αναπτύξουν και να πωλήσουν μέσω livestreaming διάφορες κατηγορίες προϊόντων, από μόδα μέχρι και παιδικά είδη. Μάλιστα, στη μεγαλύτερη διαδικτυακή πλατφόρμα της Κίνας, αυτή της Taobao, τα Brands των influencer καταλαμβάνουν πέντε από τις δέκα πρώτες θέσεις στη λίστα με τις υψηλότερες πωλήσεις.

Ίσως, δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, γιατί η Amazon λάνσαρε πρόσφατα το δικός της “Amazon Influencer Program”, ενώ από την άλλη είπε αντίο στους παρουσιαστές της εκπομπής Style Code.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Live Shopping, Teleshopping, Trends

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.