H αγγλική Farfetch (Farfetch: Με μικτό τζίρο το 2016 τα 800 εκατ. δολάρια ανταγωνίζεται ευθέως την YNAP), η οποία είναι πολύ πιθανό να μπει φέτος στο Χρηματιστήριο, προχώρησε πρόσφατα στη σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με τη δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, την JD.com (JD.com and Farfetch Partner to Open Ultimate Gateway for Bringing Luxury Brands to China).
Ειδικότερα, ο κινεζικός όμιλος JD.com θα επενδύσει το ποσό των 397 εκατ. δολαρίων στη διεθνή πλατφόρμα για μπουτίκ πολυτελών ενδυμάτων, καταστώντας την νέο μεγαλομέτοχο της Farfetch.
Μέσω της παραπάνω στρατηγικής συνεργασίας η Farfetch θα αποκτήσει άμεση πρόσβαση στην ελκυστική κινεζική αγορά (Farfetch looks to China to fashion global platform), καθώς οι Κινέζοι αντιπροσωπεύουν το 30% των καταναλωτών πολυτελείας.
Πρόσφατα ο εκδοτικός οίκος Conde Nast (Vogue, Vanity Fair, GQ, GQ Style) ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει τη λειτουργία του Style.com, ενώ θα εμβαθύνει περαιτέρω τις σχέσεις της („The End of Style.com: Condé Nast Inks New Partnership with Farfetch“) με τη Farfetch.
Σχετικά άρθρα:
- Farfetch: Με μικτό τζίρο το 2016 τα 800 εκατ. δολάρια ανταγωνίζεται ευθέως την YNAP
- Η Farfetch ξαναέλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. δολαρίων
- Farfetch: Η διεθνής πλατφόρμα για μπουτίκ πολυτελών ενδυμάτων αποτιμάται ακριβά…
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση