Η Zooplus έσπασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ σε πωλήσεις

Ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, η Zooplus ανακοίνωσε οτι έσπασε το φράγμα (αρχείο PDF) του ενός δισκεκατομμυρίου ευρώ σε πωλήσεις για το 2017. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Zooplus ανήλθαν στα 1,11 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 22% σε σχέση με το 2016. Από τις συνολικές πωλήσεις, το 75% αφορά πωλήσεις εκτός Γερμανίας.

Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στο ψηλό ποσοστό επαναγοραστών (93 %) και στη σημαντική αύξηση των ενεργών πελατών της.

Η Zooplus δραστηριοποιείται σε συνολικά 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα (Η Zooplus επεκτείνεται και στην Ελλάδα).

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η  Zooplus δοκιμάζει μέσω της θυγατρικής της Bitiba και την αποστολή αγαθών για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών των πελατών της από καφέ και πάνες μέχρι και βιολογικά προϊόντα.

Στον αντίποδα, ο τζίρος της Pet City στην Ελλάδα για το 2017 αναμένεται να κυμανθεί  στα 40 εκατ. ευρώ ενώ αυτή λειτουργεί 56 φυσικά καταστήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων (53) στην Αττική.

Σημειώνεται ότι το 2017 η συνολική αξία των πωλήσεων προϊόντων για κατοικίδια στην Ευρώπη ανήλθε στα 26 δισ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Internationalization

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.