Ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, η Zooplus ανακοίνωσε οτι έσπασε το φράγμα (αρχείο PDF) του ενός δισκεκατομμυρίου ευρώ σε πωλήσεις για το 2017. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Zooplus ανήλθαν στα 1,11 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 22% σε σχέση με το 2016. Από τις συνολικές πωλήσεις, το 75% αφορά πωλήσεις εκτός Γερμανίας.
Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στο ψηλό ποσοστό επαναγοραστών (93 %) και στη σημαντική αύξηση των ενεργών πελατών της.
Η Zooplus δραστηριοποιείται σε συνολικά 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα (Η Zooplus επεκτείνεται και στην Ελλάδα).
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Zooplus δοκιμάζει μέσω της θυγατρικής της Bitiba και την αποστολή αγαθών για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών των πελατών της από καφέ και πάνες μέχρι και βιολογικά προϊόντα.
Στον αντίποδα, ο τζίρος της Pet City στην Ελλάδα για το 2017 αναμένεται να κυμανθεί στα 40 εκατ. ευρώ ενώ αυτή λειτουργεί 56 φυσικά καταστήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων (53) στην Αττική.
Σημειώνεται ότι το 2017 η συνολική αξία των πωλήσεων προϊόντων για κατοικίδια στην Ευρώπη ανήλθε στα 26 δισ. ευρώ.
Σχετικά άρθρα:
- Zooplus: Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 1,12 δισ. ευρώ!
- K5 Conference 2017: Θέματα που ξεχώρισαν στο συνέδριο στο Βερολίνο
- Zooplus: Αύξηση της συνολικής απόδοσης κατά 30% στα 742 εκατ. ευρώ
- Στον «αέρα» το ηλεκτρονικό κατάστημα της Zooplus στην Ελλάδα – αναζητά έναν Shop Coordinator eCommerce Greece
- Η Zooplus επεκτείνεται και στην Ελλάδα
- Zooplus: Κερδοφορία και αύξηση των πωλήσεων στα 426,9 εκατ. ευρώ
- Zooplus: Συνέχιση αναπτυξιακής πορείας και για το 2012
- Zooplus: 1,1 εκατ. νέοι πελάτες στο πρώτο εννεάμηνο του 2012
- Zooplus: Παράγοντες επιτυχίας – Η εξειδίκευση και η διεθνοποίηση
Categories: e-commerce, Internationalization
Απάντηση