Η γαλλική ShowroomPrivé παρουσίασε χθες τα οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) για το 2017. Σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά, τα καθαρά έσοδα της ανήλθαν στα 655 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 21% σε σχέση με το 2016. Ωστόσο, οι ζημίες της ShowroomPrivé αυξήθηκαν κατά 94,20% σε 5,2 εκατ. ευρώ το 2017, έναντι ζημιών 300 χιλ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε 13,1 εκατ. ευρώ, έναντι 28,3 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας πτώση κατά 53,8%. Λεπτομερέστερες πληροφορίες σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα είναι διαθέσιμες στην παρουσίαση της εταιρείας (αρχείο PDF).
Η ShowroomPrive απαριθμεί 3,55 εκατ. ενεργά μέλη, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 38,4 ευρώ, ενώ αυτοί δαπανούν ετησίως κατά μέσο όρο 169,3 ευρώ. Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της (82,34%) προέρχεται από την αγορά της Γαλλίας, ενώ ο κλάδος της μόδας αντιπροσωπεύει το 53% των συνολικών πωλήσεων της.
Η Carrefour απέκτησε πρόσφατα το 17% της ShowroomPrivé έναντι 79 εκατ. ευρώ. Μέσω της παραπάνω στρατηγικής συνεργασίας, η ShowroomPrivé φιλοδοξεί να εμπλουτίσει την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων με άλλες κατηγορίες αγαθών, καθώς και να αναπτύξει υπηρεσίες Click & Collect.
Η ShowroomPrivé, μέτοχος της οποίας είναι και η κινεζική VIPSHOP, άλλαξε πέρυσι τη στρατηγική της, γεγονός που την ανάγκασε να προβεί σε αναθεώρηση (αρχείο PDF) των προβλέψεών της για τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2017.
Σχετικά άρθρα:
- Η Carrefour αποκτά το 17% της ShowroomPrivé έναντι 79 εκατ. ευρώ
- Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την Beauteprivee
- Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την ιταλική Saldiprivati έναντι μεγίστου τιμήματος 38 εκατ. ευρώ
- Η ShowroomPrivé ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την ιταλική Saldiprivati
- ShowroomPrive: Εντυπωσιακή αύξηση καθαρών εσόδων κατά 27% στα 442,8 εκατ. ευρώ
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Η Showroomprive ανακοίνωσε την είσοδο της στο Χρηματιστήριο
- Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση