Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο online σούπερ μάρκετ, η ολλανδική Picnic, επεκτείνεται και επίσημα στα μέσα Απριλίου και στη Γερμανία. Ήδη, μάλιστα, τόσο το αντίστοιχο Domain Picnic.de όσο και οι κινητές εφαρμογές της για τις συσκευές Android και iPhone βρίσκονται σε λειτουργία.
Ειδικότερα, η Picnic θα προσφέρει την υπηρεσία της αρχικά στην περιοχή του Ντίσελντορφ, ενώ μέσα στο 2018 θα την επεκτείνει σε 3 έως 5 πόλεις της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας. Μάλιστα, μέσα στο 2019, η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει την παρουσία της και σε άλλες (20 έως 30) γερμανικές πόλεις.
Η προετοιμασία των παραγγελιών θα γίνεται στο ιδιόκτητο διαμετακομιστικό της κέντρο στην πόλη του Viersen που βρίσκεται κοντά στα ολλανδικά σύνορα. Η διανομή δε των παραγγελιών γίνεται μέσω των δικών της ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, σε προκαθορισμένες διαδρομές και από τις δικές της αποθήκες, με δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 25,00 ευρώ και με άμεσες – έγκαιρες παραδόσεις. Η διανομή, πιο συγκεκριμένα, γίνεται σε χρονικό διάστημα 20´λεπτών, την επομένη από την ημέρα παραγγελίας αν και εφόσον πραγματοποιηθεί μέχρι τις 22:00.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι στη λίστα των πιο δημοφιλών εφαρμογών (Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;) στην Ολλανδία για τις συσκευές Android, η εφαρμογή της Picnic βρίσκεται στην 4η θέση κατάταξης.
Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει τη διαφορετικότητα του (Mobile-only-Service) επιχειρηματικού μοντέλου της Picnic (Picnic: Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σούπερ μάρκετ στον κόσμο).
Σχετικά άρθρα:
- Picnic: Το ταχύτερα αναπτυσσόμενο mobile σούπερ μάρκετ στον κόσμο
- Πού είναι τα ελληνικά Apps του ηλεκτρονικού εμπορίου;
- Kolonial.no: Online σούπερ μάρκετ αλά δανέζικα
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Logistics: Οι πιθανές στρατηγικές λύσεις για αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι»
- Ποιες εξειδικευμένες κατηγορίες αγορών έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου
- eFood: Ο Γίγας που περιμένει να τον ξυπνήσουν
Categories: e-commerce, E-Food, M-Commerce
Απάντηση