HelloFresh: Αύξηση τζίρου 52% στα 905 εκατ. ευρώ και εξαγορά της Green Chef

Η συνδρομητική υπηρεσία μαγειρικής και διανομής γευμάτων της γερμανικής Hello Fresh, δημοσιοποίησε (αρχείο PDF) τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2017. Σύμφωνα με αυτά, οι πωλήσεις της εκτινάχτηκαν στα 905 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 52% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Ιδιαίτερα σημαντική για τη HelloFresh είναι η αγορά των ΗΠΑ, καθώς οι πωλήσεις της σε αυτή ανήλθαν στα 545 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 90% σε σχέση με το 2016. Οι ζημιές δε προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 70 εκατ. ευρώ περίπου έναντι ζημιών 82,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2016, με το περιθώριο EBITDA να είναι αρκετά βελτιωμένο από -13,8% σε – 7,7%. Μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία, στα τέλη του φετινού έτους, αυτή θα πετύχει το Break Even.

Η Hello Fresh (Θα καταφέρει άραγε η Hello Fresh να γίνει ένα σημαντικό Brand στον κλάδο του eFood;) δραστηριοποιείται αυτή τη στιγμή σε 9 χώρες (Γερμανία, Ολλανδία, Βρετανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Αυστραλία, Καναδά και στις Η.Π.Α.), ενώ αυτή απαριθμεί 1,5 εκατ. πελάτες – συνδρομητές.

Εκτός της δημοσίευσης των οικονομικών της αποτελεσμάτων, η HelloFresh ανακοίνωσε και την εξαγορά της αμερικανικής Green Chef. Οι πωλήσεις της συγκεκριμένης εταιρείας ανέρχονται σε 15 εκατ. δολάρια ανά τρίμηνο.

Στον αντίποδα, η Walmart ανακοίνωσε πρόσφατα το λανσάρισμα των δικών της Meal Kit.

Σχετικά άρθρα:

 



Categories: Abo-Commerce, Curated Shopping, DIY-Commerce, e-commerce, E-Food, On-Demand Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.