Η αμερικανική Poshmark, η οποία λειτουργεί στις ΗΠΑ πλατφόρμα μεταπώλησης μεταχειρισμένων ενδυμάτων μέσω των εφαρμογών της για «έξυπνες» κινητές συσκευές, ανακοίνωσε ότι οι 4 εκατ. πωλητές της έχουν πραγματοποιήσει συνολικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων (A Letter from the CEO) από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας το 2011. Σύμφωνα με την ίδια, αυτή παρακρατεί παρακρατεί προμήθεια 20% από τις πωλήσεις. Για το τρέχων έτος η εταιρεία αναμένει έσοδα ύψους 150 – 200 εκατ. δολαρίων.
Μέσω της πλατφόρμας πραγματοποιείται κατά μέσο όρο 1 πώληση το δευτερόλεπτο, ενώ οι χρήστες της δαπανούν κατά μέσο όρο 25 λεπτά της ώρας σε ημερήσια βάση στα app της Poshmark προκειμένου να αγοράσουν κάτι από τα τουλάχιστον 75 εκατομμύρια διαθέσιμα αντικείμενα και είδη. Τα παραπάνω στοιχεία επιβεβαιώνεται και από την υψηλή δημοφιλία της εφαρμογής Poshmark, από τους Αμερικανούς χρήστες. Περισσότερα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη Poshmark μπορείτε να βρείτε εδώ.
Η Poshmark αποτελεί εξαιρετικό αντιπροσωπευτικό δείγμα του social commerce (2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά). Η εταιρεία ολοκλήρωσε πέρυσι έναν νέο κύκλο χρηματοδότησης 87,5 εκατ. δολαρίων, ενώ υπάρχουν σκέψεις για επέκταση αυτής και στις αγορές της Ευρώπης και Ασίας.
Σχετικά άρθρα:
- H Poshmark έλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 87,5 εκατ. δολαρίων
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Threadflip: Re-Commerce..με μεταχειρισμένα ρούχα!
- Vestiaire Collective: Εστιάζει στο Re-commerce ειδών πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Fashion, M-Commerce, Recommerce, Social Commerce
Απάντηση