Αύξηση τζίρου κατά 47% το 2017 στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες παρουσίασε ο Όμιλος της The Hut Group, ο κορυφαίος διαδικτυακός παίκτης στην αγγλική αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς. Η σημαντική αυτή αύξηση οφείλεται στις πρόσφατες εξαγορές της Eyeko, της Illamasqua, της RY και της Glossybox. Σημειώνεται ότι οι διεθνείς πωλήσεις της THG αντιπροσωπεύουν το 70% (512 εκατ. αγγλικές λίρες) των συνολικών πωλήσεων, ενώ οι ιδιωτικές ετικέτες αντιπροσωπεύουν το 58% των συνολικών πωλήσεων.
Η εταιρεία αναμένεται να προβεί σύντομα και σε άλλες εξαγορές ανταγωνιστών, οι οποίες θα τη βοηθήσουν να ξεπεράσει το φράγμα το ενός δισεκατομμυρίου σε πωλήσεις.
Στον αντίποδα, η γερμανική Douglas (Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ) εξαγόρασε πρόσφατα την parfumdreams (2017: τζίρος 75 εκατ. ευρώ), με στόχο να αποκτήσει την Επιχειρηματική Αριστεία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ αυτή την εβδομάδα ανακοινώθηκε ότι Douglas ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων της The Honest Company στην ευρωπαϊκή αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- The Hut Group: Θέλει να κυριαρχήσει και στην αυστραλέζικη αγορά – εξαγοράσε και τη RY
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ
- The Hut Group: Εξαγόρασε και τη Glossybox
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- Glossybox: Η επανεκκίνηση της έφερε κερδοφορία
Categories: E-Beauty, e-commerce
Απάντηση