The Hut Group: Αύξηση τζίρου 47% στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες

Αύξηση τζίρου κατά 47% το 2017 στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες παρουσίασε ο Όμιλος της The Hut Group, ο κορυφαίος διαδικτυακός παίκτης στην αγγλική αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς. Η σημαντική αυτή αύξηση οφείλεται στις πρόσφατες εξαγορές της Eyeko, της Illamasqua, της RY και της Glossybox. Σημειώνεται ότι οι διεθνείς πωλήσεις της THG αντιπροσωπεύουν το 70% (512 εκατ. αγγλικές λίρες) των συνολικών πωλήσεων, ενώ οι ιδιωτικές ετικέτες αντιπροσωπεύουν το 58% των συνολικών πωλήσεων.

Η εταιρεία αναμένεται να προβεί σύντομα και σε άλλες εξαγορές ανταγωνιστών, οι οποίες θα τη βοηθήσουν να ξεπεράσει το φράγμα το ενός δισεκατομμυρίου σε πωλήσεις.

Στον αντίποδα, η γερμανική Douglas (Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ) εξαγόρασε πρόσφατα την parfumdreams (2017: τζίρος 75 εκατ. ευρώ), με στόχο να αποκτήσει την Επιχειρηματική Αριστεία στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ αυτή την εβδομάδα ανακοινώθηκε ότι Douglas ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση των προϊόντων της The Honest Company στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Beauty, e-commerce

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: