Στο χρηματιστήριο η Home24 – στόχος η άντληση κεφαλαίων έως και 172,5 εκατ. ευρώ

Η γερμανική εταιρεία λιανικών πωλήσεων οικιακού εξοπλισμού και επίπλων μέσω Διαδικτύου, Home24, ανακοίνωσε και επίσημα την είσοδό της στο χρηματιστήριο, με στόχο την άντληση κεφαλαίων ύψους 150 – 172,5 εκατ. ευρώ. Το εύρος τιμής της αρχικής δημόσιας προσφοράς βρίσκεται στα 19,50 έως 24,50 ευρώ ανά μετοχή, αποτιμώντας την εταιρεία στα 530-650 εκατ. ευρώ, ενώ ως ημερομηνία έναρξης διαπραγμάτευσης της μετοχής στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης ορίστηκε η 15η Ιουνίου.

Οι καθαρές πωλήσεις της Home24 (Home24: Αύξηση τζίρου κατά 13% στα 276 εκατ. ευρώ), η οποία ανήκει κατά 41,22% στη γερμανική επενδυτική επιχειρηματικών συμμετοχών Rocket Internet, για το 2017 ανήλθαν στα 276 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 13% σε σχέση με το 2016. Η ευρωπαϊκή αγορά (Γερμανία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία και Ελβετία) είναι η κυριότερη αγορά της Home24 με συνολικές πωλήσεις 216,3 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις της στη Βραζιλία ανήλθαν στα 59,4 εκατ. ευρώ. Οι προσαρμοσμένες ζημιές σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκαν στα 22 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας σημαντική βελτίωση ύψους 18 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 40 εκατ. ευρώ το 2016.

Η Home24 προσφέρει περισσότερους από 100.000 κωδικούς προϊόντων οικιακού εξοπλισμού και επίπλων, ενώ συνεργάζεται με πάνω από 500 κατασκευαστές επίπλων σε 20 διαφορετικές χώρες. Επιπλέον, η Home24 απαριθμεί 1,06 εκατ. ενεργούς πελάτες, οι οποίοι πραγματοποίησαν συνολικά 1,55 εκατ. παραγγελίες. Μάλιστα κάθε Ευρωπαίος πελάτης της δαπάνησε κατά μέσο όρο 340 ευρώ περίπου. Ενδιαφέρον είναι επίσης ότι το 56% του τζίρου της πραγματοποιείται μέσω των ιδιωτικών ετικετών της.

Το ενημερωτικό δελτίο της εταιρείας (αρχείο PDF) περιέχει πλήθος από ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τη στρατηγική της και το επιχειρηματικό μοντέλο της Home24.

Σε περίπτωση επιτυχούς ολοκλήρωσης της Δημόσιας Προσφοράς της Home24, θα πρόκειται για την τρίτη κατά σειρά εταιρεία της Rocket Internet, μετά την Delivery Hero και Hello Fresh (Η HelloFresh άντλησε 318 εκατ. ευρώ μέσω της δημόσιας εγγραφής της), που θα εισέλθει στο χρηματιστήριο.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.