Η ιαπωνική κινητή εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου Mercari άντλησε 1,2 δισ. δολάρια από το χρηματιστήριο του Τόκιο. Με βάση την τιμή της μετοχής, η συνολική κεφαλαιοποίηση της εταιρείας είναι 7,4 δισ. δολάρια. Η δημοφιλής εφαρμογή αγοράς και μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων απαριθμεί 10,5 εκατ. χρήστες, ενώ έχει «κατεβαστεί» πάνω από 71 εκατ. φορές.
Για την υπηρεσία της η Mercari παρακρατεί μια προμήθεια από την τιμή πώλησης. Μάλιστα η εταιρεία εκτιμά ότι φέτος οι πωλήσεις της θα ανέλθουν στα 326 εκατ. δολάρια περίπου.
Άλλες γνωστές εισηγμένες εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου στο χρηματιστήριο του Τόκιο είναι η Rakuten και η Start Today (Η ZOZOTOWN με το ZOZOSUIT έχει όλες τις προϋποθέσεις για να γίνει μια παγκόσμια πλατφόρμα μόδας).
Η επιτυχής είσοδος στο Χρηματιστήριο του Τόκιο της Mercari και η άντληση κεφαλαίων-μαμούθ, είναι ενδεικτική του ποια θα είναι η παρούσα κεφαλαιοποίηση άλλων επιχειρήσεων του νέου (κινητού) επιχειρείν, όπως της Wish (Wish: Ξεπέρασε τα 1 δισ. δολάρια ο τζίρος το 2017 – οδεύει ολοταχώς για τζίρο 2 δισ. δολάρια) και της παρέας της.
Σχετικά άρθρα:
- Wish: Ξεπέρασε τα 1 δισ. δολάρια ο τζίρος το 2017 – οδεύει ολοταχώς για τζίρο 2 δισ. δολάρια
- Poshmark: Οι 4 εκατ. πωλητές της πραγματοποίησαν συνολικές πωλήσεις ύψους 1 δισ. δολαρίων
- Depop: Το «κινητό» επιχειρείν μόδας των Millennials
- Η Tophatter λειτουργεί επικερδώς πλατφόρμα δημοπρασιών αποκλειστικά για κινητές συσκευές
- Η ZOZOTOWN με το ZOZOSUIT έχει όλες τις προϋποθέσεις για να γίνει μια παγκόσμια πλατφόρμα μόδας
- Lawson: Το (ιδανικό) ηλεκτρονικό κατάστημα της γειτονιάς
Categories: Business Models, e-commerce, M-Commerce, On-Demand Commerce, Social Commerce
Απάντηση