store2be: Το επιχειρηματικό μοντέλο βραχυπρόθεσμης μίσθωσης χώρων διεξαγωγής experiential events

Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, το βίωμα μιας μοναδικής αγοραστικής εμπειρίας για τον καταναλωτή, του Experience Shopping καθίσταται αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής των εμπορικών επιχειρήσεων και μαρκών που θέλουν να εξασφαλίσουν το μέλλον τους. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι οι έμποροι και οι μάρκες θα πρέπει να προσφέρουν στους πελάτες τους προστιθέμενες αξίες, εκτός από τις πωλήσεις. Η διαχείρισης ταυτότητας, η ένταξη σε μια κοινότητα, το βίωμα, η διασκέδαση και η ψυχαγωγία θα βρίσκονται στο μέλλον ολοένα και περισσότερο στο επίκεντρο.

Πόσο εύκολη υπόθεση, όμως, είναι η εύρεση των κατάλληλων χώρων στα εμπορικά κέντρα, τις αλυσίδες λιανικής πώλησης, στους σταθμούς μετρό, στις κεντρικές πλατείες και τους εμπορικούς δρόμους, στους χώρους αεροδρομίων, στους χώρους των σιδηροδρομικών σταθμών, στα πανεπιστήμια, καθώς επίσης και χώρων που φιλοξενούν διάφορα δρώμενα (συναυλίες, προβολή ταινιών σε σινεμά κλπ.) για την υλοποίηση των ενεργειών από τους marketers; Είναι εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα.

Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι μετά τις πλατφόρμες βραχυπρόθεσμης μίσθωσης φυσικών καταστημάτων (AppearHere: Το επιχειρηματικό μοντέλο βραχυπρόθεσμης μίσθωσης φυσικών καταστημάτων), νέες νεοφυείς επιχειρήσεις, οι οποίες λαμβάνοντας υπόψη τις νέες απαιτήσεις της αγοράς, ανέπτυξαν νέα επιχειρηματικά μοντέλα-πλατφόρμες βραχυπρόθεσμης μίσθωσης χώρων διεξαγωγής experiential events.

Ένα τέτοιο επιχειρηματικό μοντέλο ανέπτυξε η γερμανική store2be. Η συγκεκριμένη εταιρεία δίνει μέσω της πλατφόρμας της τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των χώρων διεξαγωγής experiential events να προσφέρουν τους χώρους τους προς βραχυπρόθεσμη μίσθωση, στην τιμή που επιθυμούν, για το χρονικό διάστημα που επιθυμούν, ενώ παράλληλα αποκτούν δωρεάν πρόσβαση στην Εφαρμογή διαχείρισης του Μισθωμάτων SpaceManager της store2be.

Στους marketers παρέχει την ευκαιρία να βρουν δωρεάν τον ιδεατό χώρο, στην ιδεατή περιοχή και για το ιδεατό ευέλικτο χρονικό διάστημα, ενώ παράλληλα μπορούν να μετρήσουν ζωντανά την απόδοση των καμπανιών, των live event τους. Επιπλέον, η strore2be προσφέρει στις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και επί τόπου συμπληρωματικές υπηρεσίες, όπως στήσιμο περιπτέρου ή εύρεσης προσωπικού.

Προς το παρόν προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας προς μίσθωση, 3.500 χώροι (μεταξύ αυτών και σε χώρους των καταστημάτων της Media Markt και της Saturn) κυρίως στις γερμανόφωνες αγορές, ενώ την παραπάνω υπηρεσία έχουν χρησιμοποιήσει αρκετά γνωστά επώνυμα Brands, όπως η Nestle, η Procter&Gamble και η Casio.

Για τις υπηρεσίες της η store2b χρεώνει τους ιδιοκτήτες των προβεβλημένων χώρων με μια σταθερή αμοιβή ύψους 25 ευρώ για κάθε κράτηση, καθώς και με μια προμήθεια ύψους 30% της αξίας μίσθωσης.

Η ψηφιακή πλατφόρμα της store2be έλαβε, από την ίδρυσή της το 2015, επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 3 εκατ. ευρώ περίπου. Μέσω την παραπάνω κεφαλαίων, η βερολινέζικη επιχείρηση σκοπεύει να επεκτείνει την υπηρεσία της στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές.

Σχετικά άρθρα:

 



Κατηγορίες:Business Models, e-commerce, Location Based Services, Multichannel Commerce

Ετικέτες: , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: