Westwing: Στα 220 εκατ. ευρώ ο τζίρος της το 2017 – δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο

Την είσοδό της στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης δρομολογεί η Westwing, το Shopping Club που έχει έδρα το Μόναχο και προσφέρει πολυτελή αξεσουάρ επίπλωσης και προϊόντων διακόσμησης σπιτιού, με στόχο την άντληση κεφαλαίων συνολικού ύψους 120 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση της περαιτέρω ανάπτυξής της.

Οι καθαρές πωλήσεις της Westwing, η οποία ανήκει κατά 32% περίπου στη γερμανική επενδυτική επιχειρηματικών συμμετοχών Rocket Internet, για το 2017 ανήλθαν (αρχείο PDF) στα 220 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 7% σε σχέση με το 2016. Το πρώτο εξάμηνο του 2018, η Westwing παρουσίασε πωλήσεις 120 εκατ. ευρώ έναντι 99 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, αυξημένες κατά 22%, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας (Westwing reports successful first half-year 2018 with strong growth in DACH). Το περιθώριο προσαρμοσμένου EBITDA ανήλθε στο 2%, ενώ η εταιρεία επέτυχε κερδοφόρο αποτέλεσμα για τρίτο συνεχές τρίμηνο.

Η σημαντική αυτή ανάπτυξη προήλθε από την αύξηση του τζίρου κατά 48% στις γερμανόφωνες αγορές της Γερμανίας, της Αυστρίας και Ελβετίας, με το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της να προέρχεται από τις παραπάνω αγορές (50% περίπου). Σημειώνεται ότι η Westwing δραστηριοποιείται σε έντεκα ευρωπαϊκές χώρες, ενώ πρόσφατα αποχώρησε πλήρως από την βραζιλιάνικη και τη ρωσική αγορά, αλλά και από την αγορά του Καζακστάν.

Η Westwing ιδρύθηκε το 2011 και σύμφωνα με την ίδια έχει ένα εκατομμύριο ενεργά μέλη, από τα οποία περίπου 90% είναι γυναίκες. Πέρα των επωνύμων Brands, η παραπάνω γερμανική εταιρεία έχει στο χαρτοφυλάκιό της ένα πλήθος από ιδιωτικές ετικέτες. Αυτές αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών πωλήσεων.

Σε περίπτωση επιτυχούς ολοκλήρωσης της Δημόσιας Προσφοράς της Westwing, θα πρόκειται για τη δεύτερη εταιρεία λιανικών πωλήσεων οικιακού εξοπλισμού και επίπλων μέσω Διαδικτύου της Rocket Internet, μετά την Home24 (Στο χρηματιστήριο η Home24 – στόχος η άντληση κεφαλαίων έως και 172,5 εκατ. ευρώ), που θα εισέλθει στο χρηματιστήριο.

Σε μια εξαιρετικά κατακερματισμένη αγορά όπως αυτή του επίπλου, όπου το μέγεθος της συγκεκριμένης αγοράς εκτιμάται στα 575 δισ. ευρώ παγκοσμίως, αυτή συνεχίζει να ψάχνει τον μάστορά της.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Furniture, Shopping Clubs

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: