IKEA: Οι διαδικτυακές πωλήσεις της στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 12,8% στα 371 εκατ. ευρώ

Η ΙΚΕΑ Γερμανίας δημοσιοποίησε τα οικονομικά στοιχεία της για το οικονομικός έτος 2018 (1η Σεπτεμβρίου 2017 – 31 Αυγούστου 2018). Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, οι πωλήσεις της ΙΚΕΑ Γερμανίας, η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη αγορά της IKEA αυξήθηκαν κατά 2,8%, ξεπερνώντας για πρώτη φορά το φράγμα των 5 δισ. ευρώ. Όπως και πέρυσι, έτσι και κατά το οικονομικό έτος 2017-2018 οι διαδικτυακές πωλήσεις της στην παραπάνω αγορά αυξάνονται ταχύτερα (+12,8% στα 371 εκατ. ευρώ) απ’ ότι οι πωλήσεις της στα 53 συμβατικά καταστήματά της.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι παρότι οι περισσότεροι δείκτες της εμφανίζουν θετικό πρόσημο, ο αριθμός των καταναλωτών που επισκέφτηκαν τα φυσικά καταστήματά της μειώθηκε και πάλι  – από 97,8 εκατ. σε 97,2 εκατ. επισκέπτες (Besucher).

Στην Ελλάδα, η διαχείριση των καταστημάτων ΙΚΕΑ ανήκει στη θυγατρική House Market του ομίλου Φουρλή. Σημειώνεται ότι λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ) παρουσίασε (αρχείο PDF) πωλήσεις 294,3 εκατ. ευρώ το 2017 αυξημένες κατά 1% σε σχέση με το 2016 (291,3 εκατ. ευρώ). Το EBITDA ανήλθε στα 31,2 εκατ. ευρώ έναντι 27,5 εκατ. ευρώ το 2016, ενώ παρουσίασε κέρδη προ φόρων 13,7 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 6,8 εκατ. ευρώ το 2016.

Σήμερα, η House Market λειτουργεί συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργεί 7 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Κομοτηνή και δύο στην Βουλγαρία. Κατά τη διάρκεια του 2017, 10,8 εκατομμύρια πελάτες επισκέφθηκαν τα καταστήματα ΙΚΕΑ στις τρεις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος.

Τέλος, η ίδια λειτουργεί και τα ηλεκτρονικά κατάστημα της ΙΚΕΑ και στις τρείς χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο. Μάλιστα, σύμφωνα με τη διοίκηση του Ομίλου, οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν φθάσει ήδη το 7% επί του τζίρου, ήτοι 20,6 εκατ. ευρώ και πολύ σύντομα μπορεί να φθάσει η εταιρεία τον στόχο του 10%.

Πρόσφατα η Westwing (Westwing: Στα 220 εκατ. ευρώ ο τζίρος της το 2017 – δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο) άντλησε 120 εκατ. ευρώ από το χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης. Με βάση την τιμή της μετοχής, η συνολική κεφαλαιοποίηση της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 526 εκατ. ευρώ.

Σχετικά άρθρα:


Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.