Σε αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της τάξεως των 40 εκατ. ευρώ το οποίο θα της δώσει τη δυνατότητα να προχωρήσει στην εξαγορά του υπόλοιπου 40% της Beauteprivee και στην επένδυση κατασκευής ενός νέου κέντρου logistics προσανατολίζεται (αρχείο PDF) η γαλλική ShowroomPrivé, στην πλέον “ακατάλληλη” χρονική στιγμή, δεδομένου ότι η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας έπεσε κάτω από το όριο των 100 εκατ. ευρώ ( η τιμή της μετοχής έπεσε στο ιστορικό χαμηλό των 2,7 ευρώ).
Σε μια εξαιρετικά δύσκολη χρονιά, τα καθαρά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 655 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 21% σε σχέση με το 2016. Ωστόσο, οι ζημίες της ShowroomPrivé αυξήθηκαν κατά 94,20% σε 5,2 εκατ. ευρώ το 2017, έναντι ζημιών 300 χιλ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά.
Σε ό,τι αφορά το πρώτο εξάμηνο του 2018, οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 315,47 εκατ. ευρώ, από 306,17 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση μόλις 3% και ζημιές 6,5 εκατ. ευρώ.
Η ShowroomPrivé διανύει μια δύσκολη περίοδο, ενώ αυτή φαίνεται ότι έχει χάσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών. Οι παραπάνω εξελίξεις σίγουρα θα φέρουν χαμόγελα στον ανταγωνιστής της, τη Vente-Privee (Vente-Privee: Στα 3,3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2017).
Σχετικά άρθρα:
- ShowroomPrivé: Έσοδα 655 εκατ. ευρώ (+21%) και αύξηση ζημιών στα 5,2 εκατ. ευρώ το 2017
- Η Carrefour αποκτά το 17% της ShowroomPrivé έναντι 79 εκατ. ευρώ
- Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την Beauteprivee
- Η ShowroomPrivé εξαγόρασε την ιταλική Saldiprivati έναντι μεγίστου τιμήματος 38 εκατ. ευρώ
- Η ShowroomPrivé ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την ιταλική Saldiprivati
- ShowroomPrive: Εντυπωσιακή αύξηση καθαρών εσόδων κατά 27% στα 442,8 εκατ. ευρώ
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Η Showroomprive ανακοίνωσε την είσοδο της στο Χρηματιστήριο
- Η Showroomprive επεκτείνεται και στην Ελλάδα
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση