Η μεγαλύτερη αλυσίδα καλλυντικών στην Ευρώπη με 2.447 καταστήματα και 21 e-shops, η Douglas, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) την αύξηση του τζίρου της για την οικονομική χρήση 2017/2018 κατά 17%, την άνοδο στα 3,3 δισ. ευρώ χάρη στις εξαγορές των Akzente και Parfumdreams αλλά και τη διεύρυνση των ζημιών στα 290 εκατ. ευρώ από 162 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση.
Με την εξαγορά της Parfumdreams τον περασμένο Απρίλιο, η Douglas αύξησε τις διαδικτυακές πωλήσεις της κατά 11% στα 423 εκατ. ευρώ.
Αξίζει, επιπλέον, να σημειωθεί ότι η αξία του μέσου καλαθιού της Douglas έχει υποχωρήσει κατά 3,2% στα 62 ευρώ και ότι εστιάζει το ενδιαφέρον της περισσότερο στη σωτηρία του συμβατικού εμπορίου ήτοι των καταστημάτων της, παρά στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και στην ανάπτυξη ουσιαστικών πελατοκεντρικών υπηρεσιών.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, θα χρειαστεί εκτός από τις προσφορές και το Point of Experience και άλλα «αρωματικά συστατικά», για να αντιμετωπίσει τη Hut Group (The Hut Group: Αύξηση τζίρου 47% στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες) αλλά και τις νέες ευπρόσιτες και πελατοκεντρικές μάρκες ομορφιάς, τύπου Glossier.
Μάλιστα η νεοϋορκέζικη Glossier ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις για το 2018 θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. δολάρια (Glossier Hits $100 Million in Sales and Takes Aim at Big Beauty), μέσω του Social Commerce επιχειρηματικού μοντέλου της. Σημαντικό γεγονός αποτελεί ότι η ίδια εταιρία έχει λάβει επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 86 εκατ. δολαρίων, ενώ προωθεί την ανάπτυξή της και στις διεθνείς αγορές μεταξύ των οποίων βρίσκονται το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και ο Καναδάς.
Σχετικά άρθρα:
- Με ποιον τρόπο οι νέες μικρές μάρκες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου παίρνουν τη σκυτάλη από τις μεγάλες μάρκες ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 18% στα 383 εκατ. ευρώ
- The Hut Group: Εξαγόρασε την εταιρεία παραγωγής καλλυντικών Acheson & Acheson
- The Hut Group: Αύξηση τζίρου 47% στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες
- The Hut Group: Θέλει να κυριαρχήσει και στην αυστραλέζικη αγορά – εξαγοράσε και τη RY
- The Hut Group: Εξαγόρασε και τη Glossybox
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24,3% στα 325 εκατ. ευρώ
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: E-Beauty, e-commerce, Multichannel Commerce, Social Commerce
Απάντηση