Douglas: Αύξηση τζίρου στα 3,3 δισ. ευρώ χάρη στις εξαγορές και ταυτόχρονη διεύρυνση ζημιών

Η μεγαλύτερη αλυσίδα καλλυντικών στην Ευρώπη με 2.447 καταστήματα και 21 e-shops, η Douglas, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) την αύξηση του τζίρου της για την οικονομική χρήση 2017/2018 κατά 17%, την άνοδο στα 3,3 δισ. ευρώ χάρη στις εξαγορές των Akzente και Parfumdreams αλλά και τη διεύρυνση των ζημιών στα 290 εκατ. ευρώ από 162 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση.

Με την εξαγορά της Parfumdreams τον περασμένο Απρίλιο, η Douglas αύξησε τις διαδικτυακές πωλήσεις της κατά 11% στα 423 εκατ. ευρώ.

Αξίζει, επιπλέον, να σημειωθεί ότι η αξία του μέσου καλαθιού της Douglas έχει υποχωρήσει κατά 3,2% στα 62 ευρώ και ότι εστιάζει το ενδιαφέρον της περισσότερο στη σωτηρία του συμβατικού εμπορίου ήτοι των καταστημάτων της, παρά στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και στην ανάπτυξη ουσιαστικών πελατοκεντρικών υπηρεσιών.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω,  θα χρειαστεί εκτός από τις προσφορές και το Point of Experience και άλλα «αρωματικά συστατικά», για να αντιμετωπίσει τη Hut Group (The Hut Group: Αύξηση τζίρου 47% στα 736 εκατ. αγγλικές λίρες) αλλά και τις νέες ευπρόσιτες και πελατοκεντρικές μάρκες ομορφιάςτύπου Glossier.

Μάλιστα η νεοϋορκέζικη Glossier ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις για το 2018 θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. δολάρια (Glossier Hits $100 Million in Sales and Takes Aim at Big Beauty), μέσω του Social Commerce επιχειρηματικού μοντέλου της. Σημαντικό γεγονός αποτελεί ότι η ίδια εταιρία έχει λάβει επενδυτικά κεφάλαια συνολικού ύψους 86 εκατ. δολαρίων, ενώ προωθεί την ανάπτυξή της και στις διεθνείς αγορές μεταξύ των οποίων βρίσκονται το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και ο Καναδάς.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, Multichannel Commerce, Social Commerce

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.