Γερμανία: Δικαστική απόφαση απαγορεύει τo Amazon Dash Button

Το πρωτοδικείο της 1ης περιφέρειας του Μονάχου (Landgericht München I) έκρινε την Πέμπτη ότι το Amazon Dash Button („Amazon Dash Button: Ήρθε το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού») δεν εφαρμόζει σωστά το ισχύoν γερμανικό δίκαιο. Με την υπ’ αριθμ. 12 O 730/17 απόφαση, το δικαστήριο θεωρεί ότι οι πελάτες της Amazon δεν ενημερώνονται σωστά για την τρέχουσα τιμή αγοράς και το πραγματικό περιεχόμενο της παραγγελίας τους, πριν από από πάτημα του «μαγικού κουμπιού» για την παραγγελία-αγορά των επώνυμων ειδών νοικοκυριού.

Δικαστική απόφαση απαγορεύει τo Amazon Dash Button στη Γερμανία. Άραγε θα συμμορφωθεί η Amazon στις απαιτήσεις των πελατών της αλλά και της γερμανικής νομοθεσίας; – Πηγή φωτογραφίας: Amazon

Βλέπετε, όποιος πατήσει ένα Dash Button, δε γνωρίζει εάν την ίδια στιγμή έχει αλλάξει η τιμή του συγκεκριμένου προϊόντος καθώς η συσκευή δεν είναι εφοδιασμένη με Display.  Όλοι μας βέβαια γνωρίζουμε ότι οι διαδικτυακοί έμποροι με πρωταγωνιστή την Amazon επιδιώκουν την ευθυγράμμιση της στρατηγικής τιμολόγησής τους, δηλαδή τη συνεχή αναθεώρηση των τιμών τους („Η παγίδα της δυναμικής τιμολόγησης“). Το παράδειγμα της Amazon είναι χαρακτηριστικό (Η Amazon και η αναθεώρηση των τιμών), που σύμφωνα με μια έρευνα της metoda, αναθεώρησε τον Φεβρουάριο του 2016 πάνω από 3,3 εκατ. φορές τις τιμές της στην πλατφόρμα της Amazon.de..

Σημειώνεται ότι η απόφαση δεν είναι τελεσίδικη, ωστόσο αν αυτή καταστεί οριστική, τότε η Amazon έχει δύο εναλλακτικές: Είτε θα πρέπει να ταιριάξει τις συσκευή της σύμφωνα με τη γερμανική νομοθεσία είτε θα αναγκαστεί να ανακυκλώσει τις συσκευές Dash Button ως ηλεκτρονικά απόβλητα. Σε αυτή την περίπτωση, το τέλος του «μαγικού κουμπιού» δε θα φέρει πονοκέφαλο στην Amazon, καθώς αυτό που θα χάσει είναι μερικά εκατομμύρια από την επιχορήγηση που λαμβάνει από τους κατασκευαστές επώνυμων προϊόντων για τη διαφήμιση και την αποστολή των Dash Buttons („Amazon Dash Button: Τι ακριβώς καρπώνεται η Amazon από τους συνεργάτες της, τα Brands“).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Innovation, IoT, On-Demand Commerce, Smart Devices

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: