Το φράγμα των 200 δισ. δολαρίων «έσπασαν» για πρώτη φορά τα ετήσια καθαρά έσοδα της Amazon. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν το 2018 στα 233 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 31% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Τα κέρδη της ανήλθαν στα 10 δισ. δολάρια, έναντι κερδών 3 δισ. δολαρίων το 2017.
Η βασική πηγή εσόδων της Amazon συνεχίζει να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο με τζίρο 123 δισ. δολάρια, εμφανίζοντας αύξηση 13,5% σε σχέση με το 2017. Η εκτίναξη, όμως, των εσόδων επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση κατά 47% των λειτουργικών εσόδων των cloud computing υπηρεσιών της Amazon Web Services (AWS) στα 25,65 δισ. δολάρια, στην αύξηση κατά 43% των λειτουργικών εσόδων των Prime υπηρεσιών στα 14,17 δισ. δολάρια, στην αύξηση κατά 34% των λειτουργικών εσόδων των Retail υπηρεσιών (Marketplace, Fulfilment, Payment) στα 42,74 δισ. δολάρια καθώς και στην αύξηση κατά 117% των εσόδων από διαφήμιση.
Μάλιστα ο κλάδος της διαφήμισης αποτελεί μια από τις ταχύτερες αναπτυσσόμενες δραστηριότητες της Amazon, ενώ, για πρώτη φορά, τα διαφημιστικά έσοδα έσπασαν το φράγμα των 10 δισ. δολαρίων.
Όσον αφορά τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods („Θα καταφέρει να λύσει τον «γόρδιο δεσμό» της λιανικής πώλησης τροφίμων, η στρατηγική της Amazon για τη Whole Foods;“), αυτά ανήλθαν σε 17,22 δισ. δολάρια καταγράφοντας αύξηση 10,2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Amazon, μπορείτε να δείτε εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Γερμανία: Δικαστική απόφαση απαγορεύει τo Amazon Dash Button
- Η Amazon και επίσημα στην τουρκική αγορά
- H Amazon οδεύει ολοταχώς για τζίρο 200 δισ. δολάρια
- Amazon Go: Πρεμιέρα σήμερα του πρώτου «έξυπνου» σούπερ μάρκετ με καθυστέρηση ενός έτους
- Amazon: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 27% στα 136 δισ. δολάρια για το 2016
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση