Η Fernish λειτουργεί συνδρομητική υπηρεσία επίπλων

Στο παρελθόν σας είχα παρουσίασει το επιχειρηματικό μοντέλο «ενοικιάζω αντί να αγοράσω» της Otto Now και Grover („Otto Now, Grover: Το επιχειρηματικό τους μοντέλο «ενοικιάζω αντί να αγοράσω» αρχίζει να φέρνει «καρπούς»“), μέσω των οποίων οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να ενοικιάσουν μέσα από ένα ευρύ φάσμα επιλεγμένων προϊόντων (προϊόντα τεχνολογίας, λευκές συσκευές, οικιακό εξοπλισμό αλλά και όργανα γυμναστικής και ηλεκτρικά ποδήλατα), αντί να τα αγοράσουν από αυτές.

Το παραπάνω επιχειρηματικό μοντέλο βρήκε πρόσφατα μια ενδιαφέρον εφαρμογή και στον κλάδο των επίπλων.

Fernish Homepage

Ειδικότερα, η νεοφυής Fernish προσφέρει στην ευρύτερη περιοχή του Λος Άντζελες και του Σιάτλ των ΗΠΑ μια συνδρομητική υπηρεσία επίπλων προς ενοικίαση. Η ελάχιστη διάρκεια ενοικίασης ανέρχεται στους 2 μήνες, ενώ η αντίστοιχη μέγιστη στους 12 μήνες. Όσο αυξάνεται η διάρκεια ενοικίασης, τόσο μειώνεται και η αντίστοιχη τιμή της. Εφόσον οι χρήστες επιθυμούν να αγοράσουν ένα έπιπλο ή μια συλλογή επίπλων, τότε το συνολικό ποσό της συνδρομής πιστώνεται στην τιμή κτήσης του συγκεκριμένου επίπλου ή τη συλλογή επίπλων.

Πρόσφατα, η Furnish έλαβε επενδυτικά κεφάλαια ύψους 30 εκατ. δολαρίων από διάφορους επενδυτές, όπως την RET Ventures και την Techstars Investments.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η Otto Now ανακοίνωσε την επέκτασή της στην αγορά του επίπλου.

Στο παρελθόν σάς είχα υποδείξει το επιχειρηματικό μοντέλο της Furnishare („Η Furnishare αγοράζει και μεταπωλεί μεταχειρισμένα έπιπλα“) αλλά και το επιχειρηματικό μοντέλο της βραβευμένης Chairish, ενώ είχα αναφερθεί εκτενέστερα τόσο στο επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce όσο και στην αγορά του επίπλου μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Abo-Commerce, Business Models, Curated Shopping, e-commerce, E-Furniture, On-Demand Commerce, Sharing Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.