Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου Walmart γνωστοποίησε πρόσφατα τα αποτελέσματα (αρχείο PDF) της οικονομικής χρήσης 2018. Σύμφωνα με τα παραπάνω στοιχεία, τα συνολικά έσοδά της διαμορφώθηκαν στα 514,4 δισ. δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 2,8% σε σχέση με το 2017. Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση των online πωλήσεων κατά 40% στα 16 δισ. δολάρια περίπου, που ήταν υψηλότερα των προσδοκιών για 15 δισ. δολάρια (Online πωλήσεις 15 δισ. δολάρια προσδοκά η Walmart), ενώ για τη χρήση 2020 η Walmart αναμένει αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου κατά 35%.
Από την άλλη, τα καθαρά κέρδη της περιορίστηκαν στα 6,7 δισ. δολάρια, σημειώνοντας κάμψη της τάξης άνω του 30%.
Με περισσότερα από 5.300 καταστήματα μoνάχα στις ΗΠΑ, γίνεται κατανοητό ότι η μεγαλύτερη αδυναμία της είναι η εξάρτησή της από τα φυσικά καταστήματα – η αύξηση των online πωλήσεων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να σηκώσει τα τεράστια «βάρη του παρελθόντος».
Σχετικά άρθρα:
- Online πωλήσεις 15 δισ. δολάρια προσδοκά η Walmart
- Η Walmart εξαγοράζει και τη Bonobos έναντι 310 εκατ. δολαρίων
- Η Walmart αποκαλύπτει τη νέα αναπτυξιακή στρατηγική της
- Το αξιομνημόνευτο deal των 3 δισ. δολαρίων των απελπισμένων Wal-Mart και Jet.com
- Στις Η.Π.Α. το Ηλεκτρονικό Εμπόριο προκάλεσε τη μείωση κατά 50% της επισκεψιμότητας των φυσικών καταστημάτων
- Walmart: Διαφοροποίηση μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών τροφίμων
Categories: e-commerce, E-Food, Multichannel Commerce
Απάντηση