Ο βασιλιάς των Shopping Clubs, η κινεζική Vipshop δημοσίευσε χθες τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2018. Τα καθαρά έσοδα της Vipshop ανήλθαν στα 12,3 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 15,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αντίστοιχα το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 4,8% σε σύγκριση με το περασμένο έτος, στα 2,5 δισ. δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 9,2% και διαμορφώθηκαν στα 310 εκατ. δολάρια περίπου.
Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 5% των ενεργών πελατών της (από 57,8 εκατ. το 2017 σε 60,5 εκατ. πελάτες το 2018) όσο και στην αύξηση κατά 31% των συνολικών παραγγελιών (από 335 εκατ. παραγγελίες το 2017 σε 437 εκατ. παραγγελίες το 2018).
Η εταιρεία διαθέτει σε εθνικό επίπεδο αποθηκευτικούς χώρους συνολικής εκτάσεως 3 εκατομμύρια τ.μ., εκ των οποίων έκταση 1,9 εκατομμυρίων τ.μ. είναι ιδικότητη.
Σημειώνεται ότι πέρυσι η JD.com αύξησε το ποσοστό συμμετοχή της στη Vipshop, στο 6,8% από το 5,5% („Tencent – JD.com: Κοινή επένδυση 863 εκατ. δολαρίων στη Vipshop“).
Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Ξεπέρασε τα 10 δισ. δολάρια ο τζίρος της Vipshop το 2017
- Tencent – JD.com: Κοινή επένδυση 863 εκατ. δολαρίων στη Vipshop
- Vipshop: Αύξηση πωλήσεων κατά 40,8% στα 8,15 δισ. δολάρια για το 2016
- JD.com: Η «κινεζική Amazon» αναμένει για το 2017 πωλήσεις ύψους 50 δισ. δολάρια
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του 2016
- Η VIPSHOP θέλει να αγοράσει μετοχές αξίας 30 εκατ. ευρώ στο πλαίσιο του IPO της ShowroomPrive
- Vipshop: Ο βασιλιάς των Shopping Clubs έκανε καθαρές πωλήσεις συνολικού ύψους 3,77 δισ. δολάρια το 2014
- Vipshop: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 145,1% στα 1,7 δισ. δολάρια
- Vipshop: Ο ανταγωνιστής της Vente Privee..μιλάει κινεζικά
- Zulily και το μέλλον των Shopping Clubs
- Shopping Clubs: Το παρόν και το μέλλον των Outlet 2.0
Categories: e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs
Απάντηση