Vipshop: Αύξηση εσόδων κατά 15,9% στα 12,3 δισ. δολάρια το 2018

Ο βασιλιάς των Shopping Clubs, η κινεζική Vipshop δημοσίευσε χθες τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2018. Τα καθαρά έσοδα της Vipshop ανήλθαν στα 12,3 δισ. δολάρια παρουσιάζοντας αύξηση 15,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Αντίστοιχα το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 4,8% σε σύγκριση με το περασμένο έτος, στα 2,5 δισ. δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 9,2% και διαμορφώθηκαν στα 310 εκατ. δολάρια περίπου.

Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 5% των ενεργών πελατών της (από 57,8 εκατ. το 2017 σε 60,5 εκατ. πελάτες το 2018) όσο και στην αύξηση κατά 31% των συνολικών παραγγελιών (από 335 εκατ. παραγγελίες το 2017 σε 437 εκατ. παραγγελίες το 2018).

Η εταιρεία διαθέτει σε εθνικό επίπεδο αποθηκευτικούς χώρους συνολικής εκτάσεως 3 εκατομμύρια τ.μ., εκ των οποίων έκταση 1,9 εκατομμυρίων τ.μ. είναι ιδικότητη.

Σημειώνεται ότι πέρυσι η JD.com αύξησε το ποσοστό συμμετοχή της στη Vipshop, στο 6,8% από το 5,5% („Tencent – JD.com: Κοινή επένδυση 863 εκατ. δολαρίων στη Vipshop“).

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της, μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: