Wayfair: Αύξηση πωλήσεων 44% στα 6,77 δισ. δολάρια και διπλασιαμός ζημιών το 2018

Η αναπτυξιακή πορεία της Wayfair αποτυπώνεται στα οικονομικά στοιχεία του 2018 που εμφανίζουν εντυπωσιακή αύξηση. Οι πωλήσεις της Wayfair το 2018 διαμορφώθηκαν στα 6,77 δισ. δολάρια έναντι 4,7 δισ. δολάρια την προηγούμενη χρονιά, σημειώνοντας αύξηση 43,6% και επιβεβαιώνοντας το μέγεθος της εταιρείας που την καθιστά τον κορυφαίο αποκλειστικά διαδικτυακό παίκτη λιανικής πώλησης επίπλων στον κόσμο. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα λεγόμενα “House Brands” αντιπροσωπεύουν το 69% των συνολικών πωλήσεων.

Στον αντίποδα, οι ζημιές της διπλασιάστηκαν στα 504 εκατ. δολάρια, από 245 εκατ. δολάρια το 2017. Το παραπάνω γεγονός οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στην αρνητική συνεισφορά της δραστηριότητά της στην ευρωπαϊκή αγορά, και συγκεκριμένα στις αγορές της Αγγλίας και Γερμανίας, αλλά και στις υψηλές διαφημιστικές δαπάνες.

Το 2018 η εταιρεία κέρδισε 4,17 εκατ. νέους πελάτες. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η συνολική της διαφημιστική δαπάνη για το ίδιο έτος ανήλθε στα 768,7 εκατ. δολάρια, τότε το κόστος απόκτησης ανά πελάτη ανήλθε στα 184,34 δολάρια.

Η εταιρεία αυτή τη στιγμή συνεργάζεται με περισσότερους από 11.000 προμηθευτές, ενώ αναπτύσσει συνεχώς νέες εφαρμογές, όπως την εφαρμογή mixed reality (μεικτής πραγματικότητας- MR) για τρισδιάστατη απεικόνιση των αντικειμένων (επίπλων και ειδών σπιτιού).

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Wayfair μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Furniture

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.