Zalando: Αύξηση πωλήσεων 20% στα 5,4 δισ. ευρώ το 2018

Η Zalando, η κορυφαία βάση τζίρου πλατφόρμα eFashion στην Ευρώπη, δημοσιοποίησε την ετήσια Οικονομική Έκθεση για το 2018. Οι καθαρές πωλήσεις της για το έτος 2018 ανήλθαν στα 5,4 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 20% σε σχέση με το 2017, με τις διεθνείς πωλήσεις να αντιπροσωπεύουν το 50% του συνολικού τζίρου λιανικής, ενώ τα προσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) διαμορφώθηκαν στα 173,4 εκατ. ευρώ.

Η αύξηση στις πωλήσεις οφείλεται κατά κύριο λόγο τόσο στην αύξηση κατά 10,46% των ενεργών πελατών της (από 23,9 εκατ. πελάτες σε 26,4 εκατ. πελάτες) όσο και στην αύξηση των αντίστοιχων επαναγορών (κατά μέσο όρο 4,4 παραγγελίες, τους τελευταίους 12 μήνες).

Από φέτος η Zalando δημοσιοποιεί και το μέγεθος της ακαθάριστης αξίας των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) τα οποία πωλήθηκαν μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Ο συγκεκριμένος δείκτης ανήλθε για το 2018 στα 6,6 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 21,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Για το τρέχον έτος, η Zalando αναμένει αύξηση των πωλήσεων 20-25%, ξεπερνώντας κατά πολύ το όριο των 6 δισ. ευρώ, ενώ πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να γίνει “The Starting Point for Fashion”.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Zalandro μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.