Αύξηση του τζίρου της κατά 65% ανακοίνωσε (αρχείο PDF) για το 2018 η Farfetch. Πιο αναλυτικά, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 489 εκατ. δολάρια έναντι 296 εκατ. δολάρια το 2017, ενώ η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της διαμορφώθηκε σε 1,4 δισ. δολάρια, εμφανίζοντας αύξηση 56%.
Ωστόσο, τα αποτελέσματα μετά φόρων ήταν ζημιογόνα για το 2018 και διαμορφώθηκαν σε ζημίες ύψους 156 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 112 εκατ. δολάρια το 2017.
Η εταιρεία το 2018 αύξησε τους ενεργούς πελάτες της από 935 χιλιάδες πελάτες σε 1,35 εκατ. πελάτες, ενώ οι παραγγελίες της αυξήθηκαν από 1,88 εκατ. σε 2,9 εκατ. παραγγελίες, με μέση αξία καλαθιού τα 619 δολάρια.
Υπενθυμίζεται ότι η Farfetch μπήκε στο Χρηματιστήριο τον περασμένο Σεπτέμβριο αντλώντας 855 εκατ. δολάρια (Η Farfetch άντλησε 885 εκατ. δολάρια από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης), ενώ στα τέλη της περσινής χρονιάς η εταιρεία εξαγόρασε την Stadium Goods (Η Farfetch ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την Stadium Goods έναντι 250 εκατ. δολαρίων).
Πριν λίγες μέρες, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κέρδισε την Harrods ως πελάτη, ενώ ανακοίνωσε και την επέκταση της στρατηγικής της συνεργασίας με την JD.com στη κινεζική αγορά.
Όπως είχα επεξηγήσει στο παρελθόν, το μέλλον της Farfetch κρέμεται από μια λεπτή τεντωμένη ακριβή κλωστή.
Σχετικά άρθρα:
- Η Farfetch ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την Stadium Goods έναντι 250 εκατ. δολαρίων
- Η Farfetch άντλησε 885 εκατ. δολάρια από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης
- Farfetch: Το μέλλον της κρέμεται από μια λεπτή τεντωμένη ακριβή κλωστή
- Μεγαλομέτοχος της Farfetch η κινεζική JD.com – επενδύει 397 εκατ. δολάρια
- Farfetch: Με μικτό τζίρο το 2016 τα 800 εκατ. δολάρια ανταγωνίζεται ευθέως την YNAP
- Η Farfetch ξαναέλαβε νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. δολαρίων
- Farfetch: Η διεθνής πλατφόρμα για μπουτίκ πολυτελών ενδυμάτων αποτιμάται ακριβά…
- Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση