Farfetch: Αύξηση τζίρου κατά 65% στα 489 εκατ. δολάρια το 2018

Αύξηση του τζίρου της κατά 65% ανακοίνωσε (αρχείο PDF) για το 2018 η Farfetch. Πιο αναλυτικά, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 489 εκατ. δολάρια έναντι 296 εκατ. δολάρια το 2017, ενώ η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (Gross Merchandise Value) που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της διαμορφώθηκε σε 1,4 δισ. δολάρια, εμφανίζοντας αύξηση 56%.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα μετά φόρων ήταν ζημιογόνα για το 2018 και διαμορφώθηκαν σε ζημίες ύψους 156 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 112 εκατ. δολάρια το 2017.

Η εταιρεία το 2018 αύξησε τους ενεργούς πελάτες της από 935 χιλιάδες πελάτες σε 1,35 εκατ. πελάτες, ενώ οι παραγγελίες της αυξήθηκαν από 1,88 εκατ. σε 2,9 εκατ. παραγγελίες, με μέση αξία καλαθιού τα 619 δολάρια.

Υπενθυμίζεται ότι η Farfetch μπήκε στο Χρηματιστήριο τον περασμένο Σεπτέμβριο αντλώντας 855 εκατ. δολάρια (Η Farfetch άντλησε 885 εκατ. δολάρια από το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης), ενώ στα τέλη της περσινής χρονιάς η εταιρεία εξαγόρασε την Stadium Goods (Η Farfetch ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την Stadium Goods έναντι 250 εκατ. δολαρίων).

Πριν λίγες μέρες, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι κέρδισε την Harrods ως πελάτη, ενώ ανακοίνωσε και την επέκταση της στρατηγικής της συνεργασίας με την JD.com στη κινεζική αγορά.

Όπως είχα επεξηγήσει στο παρελθόν, το μέλλον της Farfetch κρέμεται από μια λεπτή τεντωμένη ακριβή κλωστή.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.