Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες εταιρείες – παρόχους λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου πλατφορμών, η γαλλική Mirakl, ανακοίνωσε την είσπραξη νέων επενδυτικών κεφαλαίων ύψους 70 εκατ. δολαρίων. Συνολικά η Mirakl έλαβε επενδυτικά κεφάλια ύψους 100 εκατ. δολαρίων. Τα νέα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη της τεχνολογίας και την αύξηση του προσωπικού, αλλά και για τη δημιουργία νέων Β2Β και B2C πλατφορμών.
Αξίζει να σημειωθεί εδώ, ότι μόνο το 2018 η Mirakl πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της 60 νέους πελάτες, ενώ λάνσαρε 37 πλατφόρμες – marketplaces, μεταξύ αυτών και την πλατφόρμα της Public („Το Public, η Amazon και οι πραγματικές ανάγκες των ελλήνων διαδικτυακών χρηστών“).
Στο παρελθόν σάς είχα επεξηγήσει γιατί οι έμποροι θα πρέπει να αναπτύξουν επιχειρηματικά μοντέλα – οικοσυστήματα πλατφορμών („Το Αλφαβητάρι της Οικονομικής των Πλατφορμών“).
Η παρουσίαση επιχειρηματικών μοντέλων πλατφορμών, αλλά και η ανάπτυξη της ικανότητας σχεδιασμού διαδικτυακών πλατφορφών – B2C και B2B Marketplaces θα είναι ένα από τα σημαντικά θέματα που θα αναπτύξουμε το φθινόπωρο στην Αθήνα, στο νέο κορυφαίο B2B συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου, το ne33.
Σχετικά άρθρα:
- Η Adobe εξαγόρασε την Magento έναντι 1,68 δισ. δολαρίων
- Η Salesforce εξαγοράζει την Demandware έναντι 2,8 δισ. δολαρίων – Η μάχη για την αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου ξεκίνησε για τα καλά!
- Η eBay Enterprise και η Magento πωλήθηκαν στην Innotrac έναντι 925 εκατ. δολαρίων
Categories: Business Models, e-commerce, E-Commerce Platforms, Shoptech, Trends
Απάντηση