Οι online πωλήσεις της Inditex, μητρικής της Zara, ξεπέρασαν τις αντίστοιχες διαδικτυακές πωλήσεις της H&M. Ειδικότερα, οι διαδικτυακές πωλήσεις του ισπανικού κολοσσού «Fast Fashion» ανήλθαν (αρχείο PDF) την περασμένη χρονιά στα 3,2 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 27% σε σχέση με το 2017. Οι δε online πωλήσεις της H&M αυξήθηκαν (αρχείο PDF) 22% στα 30 δισ. κορώνες (κάτι λιγότερο από 3 δισ. ευρώ).
Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Inditex αντιπροσωπεύουν το 12% των συνολικών πωλήσεών της, ενώ οι online πωλήσεις της H&M αντιπροσωπεύουν αντίστοιχα το 14,5% των συνολικών πωλήσεων.
Σύντομα η Zara θα λανσάρει το ηλεκτρονικό κατάστημά της στη Βραζιλία αλλά και στη Μέση Ανατολή.
Ο συνολικός ετήσιος τζίρος της Inditex ανήλθε στα 26,15 δισ. ευρώ (+3%), ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 2%, ανερχόμενα στα 3,4 δισ. ευρώ περίπου. H Zara εξακολουθεί να αντιστοιχεί στο μεγαλύτερο κομμάτι των πωλήσεων.
Από την άλλη, βέβαια, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι online πωλήσεις της Zara και της H&M βρίσκονται σε σημαντικά αρκετά πιο χαμηλό επίπεδο σε σχέση με αυτών της Zalando (Zalando: Αύξηση πωλήσεων 20% στα 5,4 δισ. ευρώ το 2018).
Σχετικά άρθρα:
- Οι online πωλήσεις της Inditex, μητρική της Zara, βρίσκονται σε επίπεδο χαμηλότερο από τον μέσο όρο των ανταγωνιστών
- Πόσο αργά είναι «πολύ αργά» για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της;
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2018)
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- Η επανάσταση στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα μεταβάλλει το προφίλ των εργαζομένων στο λιανεμπόριο
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση