Zara: Στα 3,2 δισ. ευρώ (+27%) οι online πωλήσεις το 2018

Οι online πωλήσεις της Inditex, μητρικής της Zara, ξεπέρασαν τις αντίστοιχες διαδικτυακές πωλήσεις της H&M. Ειδικότερα, οι διαδικτυακές πωλήσεις του ισπανικού κολοσσού «Fast Fashion» ανήλθαν (αρχείο PDF) την περασμένη χρονιά στα 3,2 δισ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 27% σε σχέση με το 2017. Οι δε online πωλήσεις της H&M αυξήθηκαν (αρχείο PDF) 22% στα 30 δισ. κορώνες (κάτι λιγότερο από 3 δισ. ευρώ).

Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Inditex αντιπροσωπεύουν το 12% των συνολικών πωλήσεών της, ενώ οι online πωλήσεις της H&M αντιπροσωπεύουν αντίστοιχα το 14,5% των συνολικών πωλήσεων.

Σύντομα η Zara θα λανσάρει το ηλεκτρονικό κατάστημά της στη Βραζιλία αλλά και στη Μέση Ανατολή.

Ο συνολικός ετήσιος τζίρος της Inditex ανήλθε στα 26,15 δισ. ευρώ (+3%), ενώ τα καθαρά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 2%, ανερχόμενα στα 3,4 δισ. ευρώ περίπου. H Zara εξακολουθεί να αντιστοιχεί στο μεγαλύτερο κομμάτι των πωλήσεων.

Από την άλλη, βέβαια, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι online πωλήσεις της Zara και της H&M βρίσκονται σε σημαντικά αρκετά πιο χαμηλό επίπεδο σε σχέση με αυτών της Zalando (Zalando: Αύξηση πωλήσεων 20% στα 5,4 δισ. ευρώ το 2018).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.