Νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 100 εκατ. δολαρίων άντλησε πρόσφατα η νεοφυής επιχείρηση Glossier μέσω ενός νέου επενδυτικού γύρου, ενώ παράλληλα κατακτά τον τίτλο του «μονόκερου» (Unicorn) ξεπερνώντας το ορόσημο κεφαλαιοποίησης του 1 δισ. δολαρίων.
Οι πωλήσεις του “Social Commerce επιχειρηματικού μοντέλου” της νεοϋορκέζικης Glossier το 2018 ξεπέρασαν το ποσό των 100 εκατ. δολαρίων, ενώ αυτή δραστηριοποιείται στις αγορές των ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γαλλία, τον Καναδά, τη Δανία, την Σουηδία και την Ιρλανδία.
Η Glossier αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα των νέων ευπρόσιτων και πελατοκεντρικών μαρκών του ηλεκτρονικού εμπορίου, που παίρνουν τη σκυτάλη από τις μεγάλες μάρκες ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών.
Σχετικά άρθρα:
- Με ποιον τρόπο οι νέες μικρές μάρκες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου παίρνουν τη σκυτάλη από τις μεγάλες μάρκες ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών
- Mono-brands: Οι νέες μάρκες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Η εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: E-Beauty, e-commerce, Social Commerce
Απάντηση