Η Glossier άντλησε επενδυτικά κεφάλαια ύψους 100 εκατ. δολαρίων – κατακτά τον τίτλο του «μονόκερου»

Νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 100 εκατ. δολαρίων άντλησε πρόσφατα η νεοφυής επιχείρηση Glossier μέσω ενός νέου επενδυτικού γύρου, ενώ παράλληλα κατακτά τον τίτλο του «μονόκερου» (Unicorn) ξεπερνώντας το ορόσημο κεφαλαιοποίησης του 1 δισ. δολαρίων.

Οι πωλήσεις του “Social Commerce επιχειρηματικού μοντέλου” της νεοϋορκέζικης Glossier το 2018 ξεπέρασαν το ποσό των 100 εκατ. δολαρίων, ενώ αυτή δραστηριοποιείται στις αγορές των ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γαλλία, τον Καναδά, τη Δανία, την Σουηδία και την Ιρλανδία.

Η Glossier αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα των νέων ευπρόσιτων και πελατοκεντρικών μαρκών του ηλεκτρονικού εμπορίου, που παίρνουν τη σκυτάλη από τις μεγάλες μάρκες ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce, Social Commerce

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: