Καθαρές πωλήσεις ύψους άνω των 35 εκατ. ευρώ αναμένει το 2018 η Pet City

Την ίδια στιγμή που ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, η Zooplus, «τρέχει» με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 21% (Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 21% στα 1,34 δισ. ευρώ το 2018), οι καθαρές πωλήσεις του πολυκαναλικού επιχειρηματικού μοντέλου της Pet City για το 2017 διαμορφώθηκαν στα 32,86 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 3,06% σε σχέση με το 2016.

Τα αποτελέσµατα προ φόρων για τη χρήση 2017 ανήλθαν σε κέρδη 4,1 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 3,8 εκατ. ευρώ το 2016 παρουσιάζοντας σηµαντική βελτίωση κατά 8,42 %.

Στις οικονομικές εκθέσεις (αρχείο PDF) της Pet City δεν γίνεται καμία αναφορά για το ύψος των διαδικτυακών πωλήσεων. Στα πλαίσια του «E-Commerce Forum 2020: the way to Excellence» και στη συζήτησή μου με την Marketing Coordinator της Pet City S.A κα Βάσια Πολυδώρου, η ίδια ανακοίνωσε ότι το 15%-20% του τζίρου της Pet City προέρχεται από το κανάλι του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι για το 2017 οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν στα 32,9 εκατ. ευρώ, τότε το ύψος των διαδικτυακών πωλήσεων ανέρχεται στα 6,58 εκατ. ευρώ περίπου.

Ο κυριότερος στόχος της διοίκησης για το 2018 είναι η διατήρηση της θετικής πορείας των αποτελεσμάτων της, µέσα από την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να επιτευχθεί η ανάπτυξη πωλήσεων σε νέες αγορές. Για το 2018 η εταιρεία αναμένει περαιτέρω αύξηση πωλήσεων περί του 7% σε επίπεδα άνω των 35 εκατ. ευρώ και αύξηση των κερδών προ φόρων κατά 5% περίπου.

Δεδομένου της καθίζησης της εσωτερικής αγοράς, αλλά και τον πλήρη μετασχηματισμό της αγοράς λιανεμπορίου, θα ανέμενε κανείς το κλείσιμο μερικών καταστημάτων. Αντ ‘αυτού, η κύρια στρατηγικής της εταιρείας αποτελεί η προσθήκη νέων σημείων πώλησης εντός της επόμενης τριετίας στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας.

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, η Pet City λειτουργεί 55 φυσικά καταστήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων (51) στην Αττική, ενώ το επιχειρησιακό όραμα των Pet City για τα επόμενα 5 χρόνια είναι η συνεχής επέκταση της ώστε να φτάσει τα 100 νέα καταστήματα (εταιρικά και franchise) στην Ελληνική Επικράτεια.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.