Νέα χρηματοδότηση 600 εκατ. δολάρια σήκωσε („Fueling the Last Mile“) η υπηρεσία διανομής έτοιμου φαγητού DoorDash. Μάλιστα, η DoorDash συγκέντρωσε μέσα στους τελευταίους τρείς μήνες 1 δισ. δολάρια και πλέον αποτιμάται στα 12,6 δισ. δολάρια. Η συγκεκριμένη εταιρεία κατέχει σημαντικότερα μερίδια αγοράς από αυτά των ανταγωνιστών της στις ΗΠΑ, την Postmates και την Uber Eats, ενώ βρίσκεται πίσω από τη μεγάλη ανταγωνίστριά της, Grubhub.
Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται έντονη κινητικότητα (Η Amazon επενδύει στη βρετανική υπηρεσία διανομής έτοιμου φαγητού Deliveroo) στην αγορά του Online Food Delivery (Online Food Delivery: Όρεξη χωρίς σύνορα!). Εκείνο που δεν γνωρίζουμε είναι γιατί οι πάροχοι υπηρεσιών παράδοσης δεμάτων έχουν επιλέξει τον ρόλο του θεατή…
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon επενδύει στη βρετανική υπηρεσία διανομής έτοιμου φαγητού Deliveroo
- Η Delivery Hero και οι λεπτομέρειες εξαγοράς της Deliveras αντί 4,7 εκατ. ευρώ
- eFood: Η μάχη των δισεκατομμυρίων ξεκίνησε – Instacart και Postmates γεμίζουν τον κουμπαρά τους!
- Online Food Delivery: Όρεξη χωρίς σύνορα!
- Online Food Delivery: Οι επενδύσεις συνεχίζονται
- Μαγειρική 2.0: Το φαγητό σε λίγο θα είναι έτοιμο!
Categories: e-commerce, E-Food
Απάντηση