Μια από τις μεγαλύτερες IPO εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου πέτυχε η Chewy, καθώς άντλησε κεφάλαια ύψους 1 δισ. δολαρίων

Άλμα 59,1% πραγματοποιήσαν οι μετοχές της Chewy, του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στις ΗΠΑ, στην πρώτη μέρα διαπραγματεύσεων στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, σε μια από τις μεγαλύτερες δημόσιες προσφορές (IPO) εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου όλων των εποχών.

H IPO της Chewy είχε αρχικά προβλεφθεί („Η Chewy επιδιώκει αποτίμηση 7,1 – 7,9 δισ. δολάρια από την εισαγωγή της στο χρηματιστήριο“) ότι θα τιμολογηθεί μεταξύ 17 και 19 δολάρια ανά μετοχή, αλλά τελικά η Chewy όρισε την τιμή της μετοχής της στα 22 δολάρια. Η εταιρεία άντλησε κεφάλαια ύψους 1,023 δισ. δολαρίων, διαθέτοντας 46,5 εκατ. μετοχές, αριθμός μεγαλύτερος από αυτόν που σχεδίαζε να προσφέρει αρχικά (41,5 εκατ. μετοχές). Ωστόσο, οι μετοχές ξεκίνησαν στα 34,99 δολάρια, σημειώνοντας αύξησης 59,1%, με την αποτίμηση της Chewy να φτάνει τα 15 δισ. δολάρια („Pet supply retailer Chewy fetches 60% pop in debut“).

Βέβεια, από το συνολικό ποσό των 1,023 δισ. δολαρίων, η μητρική της PetSmart εισέπραξε 900 εκατ. δολάρια, ενώ η Chewy εισέπραξε ποσό 123,2 εκατ. δολαρίων, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως κεφάλαιο κίνησης.

Chewy Growth Net SalesΟ τζίρος της Chewy, την οποία η PetSmart εξαγόρασε τον Μάιο του 2017 έναντι 3,35 δισ. ευρώ το 2018 ανήλθε στα 3,5 δισ. δολάρια („Chewy: Με πωλήσεις 3,5 δισ. δολάρια, η μητρική της PetSmart δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο), εμφανίζοντας μια αύξηση 68% περίπου σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, με το 5,3% των πωλήσεων να αφορούν πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Μάλιστα, αφότου εξαγοράστηκε πριν από δύο χρόνια από την PetSmart και παρότι η εταιρεία το 2018 εμφανίζει ζημιές ύψους 270 εκατ. δολάρια περίπου, ο τζίρος της νεοφυούς επιχείρησης τετραπλασιάστηκε.

Οι ενεργοί πελάτες της Chewy αριθμούνται στα 10,58 εκατ., με καθαρές πωλήσεις 334 δολάρια ανά πελάτη. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι 65,7% των πωλήσεων (2,32 δισ. δολάρια) αφορούν πωλήσεις μέσω της συνδρομητικής υπηρεσίας της Chewy’s Autoship subscription program.

Εκτιμώ ότι η επιτυχημένη είσοδος της Chewy στο χρηματιστήριο θα επιφέρει στο άμεσο μέλλον και αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της PetSmart, καθώς η μητρική θα πρέπει να αντιμετωπίσει το εξής δίλημμα: θα προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσελκύσει το καταναλωτικό κοινό στα καταστήματά της ή θα προσεγγίσει τους πελάτες μέσω της αποκλειστικής χρήσης του νέου καναλιού πώλησης, αυτού του ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως έπραξε πρόσφατα η Majestic Wines („Με τζίρο 500 εκατ. στερλίνες η Majestic Wines θα μετονομαστεί σε Naked Wines και θα αποχωριστεί τα καταστήματά της).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Food, Multichannel Commerce

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: