Coolblue: Αύξηση τζίρου 13,4% στα 1,35 δισ. ευρώ

Παρότι οι πωλήσεις της Coolblue το 2018 ήταν χαμηλότερες των εκτιμήσεων, η αναπτυξιακή πορεία της ολλανδικής εταιρείας συνεχίζει να εντυπωσιάζει. Οι πωλήσεις της το 2018 ανήλθαν στα 1,35 δισ. ευρώ (αρχείο PDF), καταγράφοντας αύξηση 13,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Παράλληλα, αύξηση κατά 28,4% σημείωσαν τα λειτουργικά κέρδη EBITDA που διαμορφώθηκαν σε 27,1 εκατ. ευρώ από 21,1 εκατ. την προηγούμενη χρονιά.

Η Coolblue δραστηριοποιείται κυρίως στις αγορές της Ολλανδίας και Βελγίου. Η εταιρεία πέραν του ηλεκτρονικού καταστήματος λειτουργεί και 9 φυσικά καταστήματα, 8 αποθήκες καθώς και ένα κέντρο logistics συνολικής έκτασης περίπου 88.000 τ.μ.. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι αυτή συνεχίζει να επενδύει σε δικά της ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα, με στόχο να φέρει εις πέρας…και την αξιόπιστη (οικολογική) παράδοση στο «τελευταίο μίλι».

Πριν λίγες μέρες η HAL Holding αύξησε (via) στο 49% το μερίδιό της στην Coolblue, από προηγουμένως 30%.

Υπενθυμίζω ότι τόσο η Coolblue όσο και η επίσης ολλανδική Bol.com έχουν μπει εδώ και δύο χρόνια στο κλαμπ των δισεκατομμυρίων („Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2017).

Σε κανένα άλλο κλάδο του λιανεμπορίου δεν αλλάζουν τόσο γρήγορα οι συσχετισμοί δυνάμεων, όπως συμβαίνει αυτή τη στιγμή στον κλάδο λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Consumer Electronics

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.