Η Amazon λάνσαρε την υπηρεσία „Personal Shopper by Prime Wardrobe“

Σχεδόν δύο χρόνια μετά το πρώτο λανσάρισμα της Prime Wardrobe (Υπηρεσία δοκιμής ρούχων στο σπίτι ανακοίνωσαν ταυτόχρονα Amazon και Zalando) στην αγορά των ΗΠΑ, η Amazon Fashion εμπλουτίζει την παραπάνω υπηρεσία δοκιμής ρούχων με την υπηρεσία προσωποιημένων επιμελημένων προτάσεων ρουχισμού „Personal Shopper by Prime Wardrobe“.

Οι Prime πελάτες της Amazon μέσω της υπηρεσίας „Personal Shopper by Prime Wardrobe“ μπορούν να δουν μια προεπισκόπηση της επιλογής τους. Στη συνέχεια οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μέχρι και 8 επιλεγμένα αντικείμενα (ρουχισμό ή/και υποδήματα ή/και αξεσουάρ), ενώ αυτοί έχουν επτά μέρες στη διάθεσή τους για να επιλέξουν ποια από τα παραπάνω είδη θα κρατήσουν και τα υπόλοιπα τα επιστρέφουν πίσω στην Amazon, χωρίς κανένα κόστος.

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Amazon έχει εισαγάγει ειδικά για την νέα υπηρεσία της, ένα πρόσθετο καλάθι αγορών.

Το επιχειρηματικό μοντέλο των «επιμελημένων αγορών» (Curated Shopping) έχει αναπτύξει εξαιρετικά η Stitch Fix (Stitch Fix: Αύξηση τζίρου κατά 26% ανερχόμενη σε 1,2 δισ. δολάρια – ετοιμάζει την επέκτασή της στην αγγλική αγορά).

Σχετικά άρθρα:



Categories: Curated Shopping, E-Fashion

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: