Μαζική Εξατομίκευση: Ο αυστραλέζικος όμιλος Redbubble με τζίρο 323 εκατ. αυστραλέζικα δολάρια το 2019, στοχεύει στο 1 δισ.

Πρόσφατα, ο αυστραλέζικος όμιλος Redbubble, ο οποίος λειτουργεί τα Online Marketplaces μαζικής εξατομίκευσης (Mass Customization) και On-Demand Commerce, δηλ. εκτύπωσης-παραγωγής προσωποποιημένων designs κατ‘ απαίτηση μελών, Redbubble και TeePublic, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) συνολικές πωλήσεις (GTV – gross transaction volume) ύψους 328 εκατ. αυστραλέζικων δολαρίων για το 2019. Από αυτές, 257 εκατ. αυστραλέζικα δολάρια αφορούν πωλήσεις μέσω των παραπάνω Marketplaceς, ενώ 50 εκατ. αυστραλέζικα δολάρια αφορούν τις προμήθειες των συνεργατών σχεδιαστών/καλλιτεχνών.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου προέρχεται από τις αγορές της Β. Αμερικής (66%) και τις αγορές της Ευρώπης (26%), ενώ ο Όμιλος εμφάνισε για πρώτη φορά από την εισαγωγή του στο χρηματιστήριο το 2016, λειτουργική κερδοφορία EBITDA 3,8 εκατ. αυστραλέζικα δολάρια.

Σημειώνεται ότι η Redbubble εξαγόρασε (αρχείο PDF) την αμερικανική TeePublic στα τέλη του Οκτώβρη του 2018 έναντι 41 εκατ. δολάρια, ενώ η εξαγορά ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς. Στους οκτώ μήνες από την εξαγορά της, η TeePublic συνέβαλε με το ποσό των 38 εκατ. αυστραλέζικων δολαρίων στον τζίρο της Redbubble.

Redbubble and TeePublicH Redbubble λειτουργώντας όντως ως πλατφόρμα (Το Αλφαβητάρι της Οικονομικής των πλατφορμών), εξυπηρετεί δύο κατηγορίες πελατών, τους 5,4 εκατ. πελάτες και το 1 εκατ. σχεδιαστές/καλλιτέχνες και τα 48 brands, ενώ το επιχειρηματικό μοντέλο της ξεχωρίζει μεταξύ άλλων και λόγω του παγκόσμιου δικτύου που έχει αναπτύξει με 32 συνεργάτες Third Party (παραγωγούς και Fulfilment).

Στρατηγικός στόχος της Redbubble είναι να πετύχει μεσοπρόθεσμα τζίρο 1 δισ. αυστραλέζικων δολαρίων μέσω έξι στρατηγικών προτεραιοτήτων, όπως είναι η αύξηση της πελατειακής βάσης και της βιωματικής εμπειρίας της, η οικοδόμηση βαθύτερης σχέσης με αυθεντικούς σχεδιαστές/καλλιτέχνες και το λανσάρισμα ή και επέκταση συνεργασιών περιεχομένου με κορυφαία παγκόσμια brand έργων τέχνης.

Τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης παρουσίασα εκτενέστερα σε παλαιότερα άρθρα μου.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Commerce Platforms, E-Fashion, Mass Customization, On-Demand Commerce

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: