Wish: Με πωλήσεις που αγγίζουν σχεδόν τα 2 δισ. δολάρια περίπου το 2018 και με νέα επενδυτικά κεφάλαια εμπλουτίζει στην Ευρώπη -και σύντομα και στην Ελλάδα- τις υπηρεσίες της

Η Wish, μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου σε όρους GMV και ο μοναδικός παίκτης της Δύση που ανταγωνίζεται τους αντίστοιχους κινεζικούς στην αναδυόμενη αγορά του Mobile Shopping, με πωλήσεις που προσεγγίζουν το 1,9 δισ. δολάρια και με ζημίες στα 190 εκατ. δολάρια το 2018, έλαβε πρόσφατα νέα επενδυτικά κεφάλαια ύψους 300 εκατ. δολάρια από την General Atlantic.

Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι η Wish αποτιμάται μόνο στα 11,2 δισ. δολάρια, όταν την ίδια στιγμή η αποτίμηση άλλων πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου με το ίδιο ύψος ακαθάριστης αξίας εμπορευμάτων (GMV) όπως αυτή της την MercadoLibre, ανέρχεται στα 29 δισ. δολάρια περίπου.

Η Wish αριθμεί περισσότερους από 350 εκατ. πελάτες παγκοσμίως, ενώ πραγματοποιεί περίπου το 50% του τζίρου της στην ευρωπαϊκή αγορά, με κυριότερες αυτές της Γαλλίας, Γερμανίας, Μ. Βρετανίας και Σουηδίας.

Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι η ίδια πλατφόρμα συνεχίζει να εμπλουτίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της στην ευρωπαϊκή αγορά, έχοντας ως στόχο τη γρήγορη παράδοση των εμπορευμάτων μέσω της Wish Express και της υπηρεσίας Fulfilment by Wish (η Wish λειτουργεί δύο αποθήκες στην Ευρώπη – μία στην πόλη Ταλίν της Εσθονίας και μία στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας). Πέρα των παραπάνω, η Wish λάνσαρε πρόσφατα και την υπηρεσία χονδρικής πώλησης Wish Business.

Συνεργαζόμενο κατάστημα της Wish στην Ιταλία – Πηγή: Wish.com

Παράλληλα μέσω της υπηρεσίας της Wish Local, σκοπεύει να έρθει πιο κοντά στους πελάτες της και να εκμεταλλευτεί την απόγνωση και την απελπισία του συμβατικού εμπορίου („Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος“), χρησιμοποιώντας τα καταστήματα – συνεργάτες ως αποθηκευτικό χώρο, όπως δείχνουν τα πρόσφατα παραδείγματα στην Ελβετία (σε μια χώρα όπου ήδη κατέχει την 8η θέση της σχετικής κατάταξης των μεγαλύτερων διαδικτυακών καταστημάτων της Ελβετίας), αλλά και στην Ιταλία και Γαλλία, ενώ σύντομα η υπηρεσία θα επεκταθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.

 

Μπορούμε να φανταστούμε ποιες επιπτώσεις θα είχε για το συμβατικό αλλά και το ηλεκτρονικό εμπόριο μια αντίστοιχη κίνηση της Wish στην ελληνική αγορά, σε μια αγορά όπου η εφαρμογή της Wish βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των πιο δημοφιλών εφαρμογών τόσο για συσκευές iPhone όσο και για συσκευές Android.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, Location Based Services, M-Commerce

Ετικέτες: , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: